Hier weer een topic van mijn grote vriend glimwurm Duncan
Duncan is een inmiddels alweer 8 jarige BWP-er van Sir Lui van de Zuuthoeve x Weltmeyer II. Ik heb Duncan sinds maart 2010. Hij was moeilijk te rijden en door vorige eigenaren redelijk opgegeven. Na een heleboel gevechten en veel privélessen zijn we nu eindelijk zover dat ik echt een SuperPaard aan hem heb. Ik heb nog nooit zo'n leergierig en fijn paard gereden (misschien scheelt het dat ik nooit eerder een eigen paard had
). Hij is nog steeds niet makkelijk, maar ik weet mijn weg met hem goed te vinden.We zijn in oktober 2011 gestart met wedstrijden in de B, een 3 maanden winterstop gehad en sinds april weer in de wedstrijdring te vinden. Ik had in 8 starts mijn 12 punten in de B bij elkaar, en vlieg nu door de L1. Ik heb afgelopen zaterdag weer wedstrijd gehad, dit keer in Schildwolde (bij Grunn). Voor de wedstrijd moest ik erg lang wachten ivm trailergenootje die anderhalf uur voor mij moest rijden. Helaas kan Duncan niet zoals andere paarden op de trailer blijven staan, dan breekt hij de boel af. Nu dus maar weer uit de trailer, lekker laten eten en slapen.
Ik was even bang of ik hem nog wel wakker zou krijgen, zo relaxt was hij... Maar het viel gelukkig mee. Ik heb twee heerlijke proeven kunnen rijden, die ik graag met jullie wil delen
Ik sta absoluut open voor alle commentaar, ik kan best wat hebben 
Wat me zelf opvalt is dat ik af en toe moeite heb om hem na een oefening ook weer recht te zetten. Vooral na een volte heb ik vaak een slingering. Hij sprong in de eerste proef 1 keer verkeerd aan, dat is eigenlijk nooit eerder voorgekomen. Ik ga er van uit dat ik daar een fout maakte.
halsstrekken, een moeilijk onderdeel voor ons:
een fijn ongelukkig fotomoment
en de filmpjes:
proef 9:
proef 10:
owja, ik had 190 en 193 punten met een tweede prijs
Ik sta nu op L1+9 en verwacht over twee weken de L1 uit te kunnen rijden 
owja, excuses voor de scheve horizons... Mn moeder is nog niet zo'n fototalent... (maar ze is wel heel lief, en dat maakt natuurlijk alles goed. Helemaal uit nijmegen met de trein om een wedstrijd van dochterlief te kijken...)
De foto's vertekenen het beeld uit de filmpjes idd wat.
jeeeej bedankt