We zijn inmiddels L1+4 en dat is behoorlijk snel gegaan aangezien ik nog geen jaar in de wedstrijdring rond rijd, gemiddeld 2x per maand. Vorig jaar ben ik in juli voor het eerst gestart en wegens persoonlijke omstandigheden zijn we vanaf november stil komen liggen tot april.
De komende weken zijn we ook regelmatig op wedstrijdterrein te vinden.
Als het zo goed blijft gaan is mijn doel om dit jaar de L uit te rijden en voorzichtig aan in de M te starten.
Mijn verbeterpunten liggen nog steeds in mijn zit (op billen blijven zitten), het vierkant en aan de teugel halthouden en groeten en we blijven hard bezig met het verbeteren van de zijgangen. Ik heb hier zeer regelmatig les voor en laat binnenkort ook een keer een andere instructrice komen, eens zien wat die ons zegt. Genoeg gepraat, hier zijn de foto's!
1.

Met de feesthoed!
2.

En slingers aan de bakrand.
3.

Drafje
4.

5.

6.

7.

Galopje, meer op m'n billen blijven zitten.
8.

Halthouden. Jammer dat hij nog niet vierkant staat maar tot 3 weken geleden kreeg ik 'm niet tot stilstand zonder dat hij z'n hoofd meteen omhoog gooide, ben zelf dus al heel blij met dit plaatje!

9.

Nog een drafje
10.

Crea bea fotograaf
11.

Wijken rechterhand. Ben hier toch al heel blij mee, jammer dat de foto niet recht van voren is gevonden maar kon geen beter vinden. Alleen nog zorgen dat ik zijn hoofd wat meer ondersteun zodat deze rechter blijft.
12.

Inzet wijken links
13.

Poseren in het weiland
14.

Vies paard.

Ik weet dat ik geen cap draag, is ook eigen keuze en hoef hier ook geen reacties van. Normaal gesproken heb ik 'm altijd op en omdat het de bedoeling was om alleen wat standfoto's te maken had ik 'm afgelaten. Maar dan kan ik het toch niet laten om 'm even op te pakken.

Ik ken dit paard door en door, zijn schrikreacties zijn vaak minimaal tijdens het rijden (vandaag helemaal niet, ondanks de slingers, mocht hij wel flink geschrokken zijn had ik 'm echt wel opgedaan).
Zo zag het rijden er amper een jaar geleden uit:

Verbetering of niet?

M'n zusje (Rebeccaa @ bokt) heeft de foto's gemaakt en die wilde graag een ITP maken van zijn verjaardag, waar je alle slingers, ballonnen kunt zien. Hiephiep hoera, velvet 10 jaar!

Echt een momentopname dus, de rest van de keren liep hij er gewoon langsop.