ik had vorige week woensdag gereden. super les gehad, paard liep erg lekker, niks aan het handje. (hij had al een poosje neit voor de kar gestaan)
donderdags had de eigenaar les, ging helemaal super en bla bla (enkelspan)
vrijdags, ik een nieuwe neusriem gekocht. super gaaf, al zeg ik het zelf. een mooie brede met wit onderlegd. (ik reed eerder met een ''normale'')
dus ik rijden, paard voelde best lekker aan. was was stug en stijf maar dat merk ik altijd dat hij dat is als er de dag ervoor mee gemend is. vooral op links hield hij erg vast. dit doet hij vaker maar ik kan daar altijd wel doorheen rijden als ik hem goed losrij. maar nu goed losgereden maar en kwam geen verschil in. toch maar door gereden en extra dingen doen om hem los te krijgen maar dat wilde echt niet.
zaterdags gelongeerd, niks raars gemerkt
zondag vrij
maandag ik weer gereden en ja hoor weer zo vast op links. nu dacht ik, wat heb ik veranderd.. die nieuwe neusriem.... kan hij zn bit vast pakken op links vanwege een nieuwe, andere neusriem....
klinkt misschien erg penny achtig maar ik probeer even alles uit te sluiten aangezien a.s zaterdag wel wedstrijd hebben....
*klein kind van 4 loopt te gillen bij dr penny pony haha*