Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Ik zou toch even een andere dierenarts erbij halen, dit is toch niet echt normaal en heeft niks met streng aanpakken te maken. Succes ermee.
TornadoSchat schreef:Joolien schreef:Ik zou toch even een andere dierenarts erbij halen, dit is toch niet echt normaal en heeft niks met streng aanpakken te maken. Succes ermee.
Hmm. Zal eens een andere dierenarts halen. Maar ik weet echt niet wat het is met haar, op sommige dagen, vooral op ander terein is ze wel te rijden. Maar thuis is het een hel... Dus weet niet of het echt pijn is.. Anders zou ze ook op ander terein zo doen?
Aukelizzy schreef:Als ze heel gevoelig op haar rug is moet er wel iets aan de hand zijn. Ze geeft duidelijk aan dat er iets aan de hand is. Dit lijkt mij geen luiheid. Wil ze aan de longe wel galopperen en springt ze dan normaal aan? Springt ze veel over aan de longe in galop?
Aukelizzy schreef:Dan lijkt het er inderdaad op dat het gewicht van de ruiter op de rug van je paard drukt en ze daardoor zo fel reageert. Ik zou toch eens met haar naar een andere DA gaan omdat deze je klachten niet serieus neemt.. Weet je zeker dat je zadel wel goed ligt?
TornadoSchat schreef:Aukelizzy schreef:Dan lijkt het er inderdaad op dat het gewicht van de ruiter op de rug van je paard drukt en ze daardoor zo fel reageert. Ik zou toch eens met haar naar een andere DA gaan omdat deze je klachten niet serieus neemt.. Weet je zeker dat je zadel wel goed ligt?
Ik weet heel zeker dat het zadel goed ligt rijd ze al 4 jaar mee vanaf ze is ingereden dus dat is het probleem niet. Mensen alstublief denk niet dat ik mijn paard mishandel omdat ik ten einde raad ben en andertussen al 2 DA's heb geraadpleegt die zeggen dat ze gespannen is maar voor de rest er niets mis is met haar rug... we hebben rontgenoto's laten maken en hopen hier meer duidelijkheid te krijgen... Anders laat ik een osteopaat komen, maar als het niet beter... Ze heeft het nog nooit zo erg gehad en haar oren volldig in haar nek en maar bokken. Ik heb nu ook al een hele tijd niet gereden enkel aan de longe. Maar mijn vader is niet zo'n gedulig man en vind een paard dat stilstaat een paard dat geen nut heeft... Het is dankzij mijn gezaag dat ze op rust staat en DA's langskrijgt... Ik ben ten einde raad en ben blij met de tip voor een osteopaat aangezien ik daar nog niet aan had gedacht...
Glitfaxi schreef:Als het zadel al op het paard ligt sinds dat hij is ingereden en dat is al 4 jaar geleden is de kans ontzettend groot dat hij niet meer past. Ik zou ook gaan voor een osteopaat en hopelijk geven de foto's ook meer duidelijkheid. Zadelpasser spreekt voor zich!