Eind mei hebben Armani en ik een clinic gereden bij Yessin Rahmouni, waarna ik foto's van de clinic had gepost op bokt: [RT-HAW] Armani voor het eerst @ HAW Met alle tips die op het forum gegeven zijn, en ook (vooral) door Yessin, zijn wij verder aan het werk gegaan. Ik ben hem meer gaan "rijden" en probeer hem steeds meer door dat sterke punt heen te krijgen. Wat af en toe als resultaat heeft dat hij iets te rond loopt, maar liever te rond dan lang & recht en totaal niet nagevelijk. Nog steeds vind ik het erg moeilijk mijn teugels op maat te houden, en rechtop te blijven zitten, maar dit gaat me steeds beter af!!
Foto's staan zo veel mogelijk op volgorde, ik had al een flinke tijd losgereden voor de foto's werden gemaakt. A.u.b. geen commentaar op het zonder cap rijden!
Alle tips, tricks, mededelingen, meningen etc. zijn welkom, ik sta open voor al het commentaar, zolang ik er maar wel wat mee kan!

1. Hier vind ik hem nog best uit elkaar lopen, je ziet ook dat hij hier nog vrij sterk is... Moet mijn been lang houden en schouders naar achter.

2. Dit was de inzet van een klein stukje wijken. Binnenhand lijk ik hier wel erg laag te houden en k moet naar voren blijven kijken, en mijn been lang houden...

3. Galopje, loopt hier wel iets te diep, maar heb ik liever dan zo uit elkaar en lang. Volgens mij was dit midden in een overgang naar draf.

4.

5. Inzet middendraf

6. Midden draf. Kan hem dan bijna niet uitzitten, dus val snel naar achter dan. Ook iets waar aan gewerkt word

7. Inzet wijken (zeer geconcentreerd)

8. Galop (dan wordt hij zo ontzettend sterk!)

9. Dit vind ik zelf een erg fijne foto, jammer dat hij zijn ogen dicht heeft...

10. Galopje, verlichte zit en even wat ronder...

11. Even wat doorvragen

12. En als laatste, schouder binnenwaarts
En toen hield de camera er mee op!! Als je hier toch bent, zou het leuk zijn als je een berichtje achterlaat