Wat vinden jullie hier van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quatta
Berichten: 146
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 20:59

crossmonster schreef:
nou nou flair, niet zo fel doen hoor!

het meidje is gewoon wat bezorgt, okej het is ook niet mijnmanier om iemand anders met foto op bokt te zetten terwijl diegene dat zelf niet weet, maar ze maakte zich imo gewoon zorgen!

een paard met een gevoelige pees is idd beter om bijgezet te longeren, op die manier let hij wat meer op, en zal minder snel gaan rennen door de baan, dus dan is het helemaal niet zo verkeerd imo.

maar een operatie aan slechte pezen??? zo jong al
sorry dat ik het zeg, maar als je zo al met een paard moet beginnen !
veel op het harde stappen kan de pezen aansterken
maar nu snap ik ook waarom ze er niet op durft te rijden !! ze is niet bang voor hem, maar voor de pezen !(ik vroeg me ook al af waarom ie zo dik was ingebandageert!)


Helaas is ze niet bang voor zijn pezen maar voor het paard zelf.
Van de da mag ze er wel op rijden maar alleen licht werk.
Ze loopt inderdaad elke dag over verharde weg voor zijn pezen.

Haha en ze weet wel dat hij hier staat zou niet durven zonder toestemming.
maar het was een discussie geworden bij ons op stal of het goed was dus hadden we besloten om het hier eens neer te zetten aangezien jullie het allemaal wel goed weten en wij nou eenmaal niet.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:02

nou , hier op bokt zitten ook een hoop verschillende meningen hoor!! zal niet veel anders zijn als op stal
en het wil zeker niet zeggen dat "wij" hier alles zo goed weten
wij plaatsen onze mening erover en proberen het te onderbouwen,
dan kun jij bepalen wie of wat jou het beste heeft overtuigd
daar is dan ook een forum voor Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:05

Gelukkig maar dat ze dat weet dan, misschien had je dat beter even in je eerste berichtje kunnen zetten. Dan heb ik niks gezegd.

quatta
Berichten: 146
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 21:15

flair schreef:
Gelukkig maar dat ze dat weet dan, misschien had je dat beter even in je eerste berichtje kunnen zetten. Dan heb ik niks gezegd.

sorry mijn schuld Bloos
Was ik ook vergeten stom stom stom

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:54

Ej Steef, Tequila is toch ook nogal een wilde bras?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:11

Misschien op een andere manier longeren. Ik heb er geen verstand van, maar het ziet er nou niet bepaald normaal uit...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:21

Flutterby schreef:
Misschien op een andere manier longeren. Ik heb er geen verstand van, maar het ziet er nou niet bepaald normaal uit...



heb jij uberhaupt de reacties in het topic wel gelezen??

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:27

nou ik snap niet zoveel van dit topic en ja ik heb de reacties eerst gelezen. het lijkt mij dat dit paard ongedwongen lang en laag, lekker over de rug loopt. niks mis mee, juist niet voor een jong paard. worden ze fijn soepel van, niet elke dag longeren uiteraard.
het lijkt mij dat de auteur van dit topic iemand een hak wilde zetten, maar inbond toen de reacties kwamen. als wij anders hadden gereageerd, had zij ws ook anders gereageerd(zoiets als: zie je wel hadden we toch gelijk dat ze het verkeerd doet waar is ze mee bezig met een jong paard met peesblessure) sorry hoor maar ik zou me flink gen**** voelen als iemand zo'n topic over mij zou openen op bokt

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:55

luxje schreef:
het lijkt mij dat de auteur van dit topic iemand een hak wilde zetten, maar inbond toen de reacties kwamen. als wij anders hadden gereageerd, had zij ws ook anders gereageerd(zoiets als: zie je wel hadden we toch gelijk dat ze het verkeerd doet waar is ze mee bezig met een jong paard met peesblessure) sorry hoor maar ik zou me flink gen**** voelen als iemand zo'n topic over mij zou openen op bokt


de eigenaresse weet dat ze op bokt staat, dit is ook met haar toestemming geplaatst. Dus jou reactie slaat echt volledig de plank mis
(voortaan iets beter lezen)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:55

luxje schreef:
het lijkt mij dat de auteur van dit topic iemand een hak wilde zetten, maar inbond toen de reacties kwamen. als wij anders hadden gereageerd, had zij ws ook anders gereageerd(zoiets als: zie je wel hadden we toch gelijk dat ze het verkeerd doet waar is ze mee bezig met een jong paard met peesblessure) sorry hoor maar ik zou me flink gen**** voelen als iemand zo'n topic over mij zou openen op bokt


Dat zou Stefanie niet doen hoor! Slaat nergens op wat jij nu uitkraait, je beschuldigt nu iemand zonder dat je echt bewijs hebt!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:59

hoihoi... ik zie de foto niet, maar Miranda zei dat Tequila op de foto stond, dus dat zal dan wel Tong uitsteken ...
naja ik kan de foto dus niet zien maar kan er niet over oordelen... die peesblessure, is dat ook de rede waarom ze haar paard met peesbeschermers in de wei zet die hij toch na een tijd kwijt is en ergens in de wei ligt.
Zoals ik wel eens heb gezien is het een race-eendje in de wei, maarja..
wat voor ras is hij eigenlijk? de eigenaresse heeft tegen mij gezegd een engels volbloed maar iemand anders zei een kwpn Verward
maar wat ik ook niet snap, waarom je inderdaad een paard koopt waar je bang van bent.. ik dacht een beetje vaag te horen dat ze hem al een tijdje had en dat hij eerst op een andere stal stond... ik weet verder ook niks hoor.

quatta
Berichten: 146
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 19:25

bliksemluver schreef:
hoihoi... ik zie de foto niet, maar Miranda zei dat Tequila op de foto stond, dus dat zal dan wel Tong uitsteken ...
naja ik kan de foto dus niet zien maar kan er niet over oordelen... die peesblessure, is dat ook de rede waarom ze haar paard met peesbeschermers in de wei zet die hij toch na een tijd kwijt is en ergens in de wei ligt.
Zoals ik wel eens heb gezien is het een race-eendje in de wei, maarja..
wat voor ras is hij eigenlijk? de eigenaresse heeft tegen mij gezegd een engels volbloed maar iemand anders zei een kwpn Verward
maar wat ik ook niet snap, waarom je inderdaad een paard koopt waar je bang van bent.. ik dacht een beetje vaag te horen dat ze hem al een tijdje had en dat hij eerst op een andere stal stond... ik weet verder ook niks hoor.

Hoi hoi,
inderdaad staat hij daarom met peesbeschermers op de wei maar ze kan daar niks aan doen dat hij ze elke keer kwijt is.
Hij is een kruising engels volbloed met kwpn vandaar dat dat misschien onduidelijk voor je is geweest.
Ze heeft hem gekocht als klein veulentje maar nu is hij behoorlijk groot geworden en best imponerend en dat is de reden dat ze hem niet echt vertrouwd.
Maar het gaat verder nu heel goed met hem hoor!!
OK dan!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:39

quatta"]
[quote="bliksemluver schreef:
hoihoi... ik zie de foto niet, maar Miranda zei dat Tequila op de foto stond, dus dat zal dan wel Tong uitsteken ...
naja ik kan de foto dus niet zien maar kan er niet over oordelen... die peesblessure, is dat ook de rede waarom ze haar paard met peesbeschermers in de wei zet die hij toch na een tijd kwijt is en ergens in de wei ligt.
Zoals ik wel eens heb gezien is het een race-eendje in de wei, maarja..
wat voor ras is hij eigenlijk? de eigenaresse heeft tegen mij gezegd een engels volbloed maar iemand anders zei een kwpn Verward
maar wat ik ook niet snap, waarom je inderdaad een paard koopt waar je bang van bent.. ik dacht een beetje vaag te horen dat ze hem al een tijdje had en dat hij eerst op een andere stal stond... ik weet verder ook niks hoor.

Hoi hoi,
inderdaad staat hij daarom met peesbeschermers op de wei maar ze kan daar niks aan doen dat hij ze elke keer kwijt is.
Hij is een kruising engels volbloed met kwpn vandaar dat dat misschien onduidelijk voor je is geweest.
Ze heeft hem gekocht als klein veulentje maar nu is hij behoorlijk groot geworden en best imponerend en dat is de reden dat ze hem niet echt vertrouwd.
Maar het gaat verder nu heel goed met hem hoor!!
OK dan!
[/quote]

oo da's mooi dat het verder goed met hem gaat! de laatste keer dat ik er was zag ik wel dat hij enorm mager was.. ziet hij er nu al beter uit of niet? Scheve mond wel jammer dat hij zo is...je zou denken dat je dan een band zou opbouwen ofzo in die jaren Verward ..