Bram is een 3 jarige Tinkerhengst uit april 2009. Zijn vader is Milish Milo en zijn moeder is Kayleigh
Zijn moeder is trouwens M springen en zijn oma is M2 dressuur. Hij heeft als veulen een eerste veulen premie gehaald bij het ICS met 146 punten. Hij heeft vanaf dat hij één is samen met een aantal andere jonge hengsten samengelopen in de opfok. Daar hebben Dineke, zijn eigenaresse (mamauba @bokt) en ik hem in de meivakantie uitgehaald om mee te nemen naar huis, ivm het schuren van zijn manen, door het vette gras dat daar staat. Hij heeft een paar dagen mogen wennen en we zijn toen begonnen met longeren en een ander meisje heeft er de eerste 2 x opgestapt, omdat ik zelf op werkweek in Finland was. De 3e keer ben ik er op gaan zitten en hebben we voor het eerst gedraafd aan de longe, dat ging echt heel makkelijk!
14 mei - Hebben Dineke en ik hem even samen gelongeerd.
16 mei - Heb ik er voor 't eerst op gezeten, nog aan de longe, stappen en voor 't eerst klein stukje gedraafd.
18 mei - 3e keer dat ik op hem zat, zijn we zo goed als meteen losgegaan

21 mei - 4e keer erop, en toen heeft hij zelfs klein stukje gegaloppeerd, want hij had er zin in!

haha, beetje rare foto, maar hij werd heel blij met galoperen
. We hadden lol 

23 mei - Heb hem ook nog even gereden, maar geen foto's van! Toen ging het ook heel goed, lekker relaxed! Hij leert echt ontzettend snel, hij reageerde al op been en kon al een beetje sturen.
Toen hebben we even een weekje weinig tijd gehad, dus heeft hij paar dagen niks hoeven doen, beetje longeren en stapmolen, dat wel.
30 mei - Heb ik er weer opgezeten, bijna niet gelongeerd van te voren, zo goed als zo erop en hij was heel braaf, terwijl hij een week niet meer ohz was geweest! Weer netjes gedraafd en stukje gegalopeerd!
2 juni - Zijn we voor 't eerst in de buitenbak gaan rijden, hij had wel veel om te kijken, maar liep echt heel netjes! Af en toe moest hij nog even op de rem omdat ie iets interessants zag
. haha.