Aagje aan de bak in het Avond zonnetje!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArankaM

Aagje aan de bak in het Avond zonnetje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 10:12

Hallo allemaal!!

Gisteren heb ik wat foto's laten maken van mijn Paard Aagje.
Even een Paspoortje:
Naam: Agnetha
Ras: KWPN
Leeftijd: bijna 7
Niveau: geen
Stokmaat: 1.60

We krijgen een nieuwe rijbak en de stalbaas is aan de zijkanten zand aan het weghalen, vandaar dat de rijbak er een beetje rommelig uitziet, maar ik ga absoluut niet over stukken waar zat is weggehaald.
Ik heb les, dus er wordt al aan de foutjes gewerkt :)

We hebben ook gestapt en gegalopeerd, maar hier heb ik geen foto's van.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken en een reactie mag altijd! :wave:

shirleyp
Blogger

Re: Aagje aan de bak in het Avond zonnetje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:20

Wat een fijne ontspannen combinatie! Ik vind het prettig om een training zo te starten en te eindigen, maar wil daartussen toch wat meer activiteit en aanspanning zien. Probeer wat meer te schakelen in tempo, zodat je haar ook iets opwaartser krijgt. Met je hoofd-halshouding op zich is niets mis, maar de kracht zit hem in de afwisseling. Hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat ze ondanks haar lage houding behoorlijk in balans blijft, ze stuitert niet als een malle op de voorhand. Paard met een gunstige bouw en/of een goede basis :) Maar ze mag nog meer op achter en dat lukt je alleen door actiever te gaan rijden, waardoor ze opwaartser wordt. Veel succes!

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 10:30

Bedankt voor de reactie, ze is inderdaad de laatste tijd weer slecht aan het been, het is nu of als een malle lopen en steeds hupsen, of het blijft sjokken. Dit wordt nu weer een aandachtspuntje.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:34

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.