Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Door je rechterhand er meer bij te pakken zal die nog makkelijker scheef gaan.. hunter87 schreef:relaxed: ik heb druk op beide teugels als ik achterwaarts ga maar zodra hij dus scheef gaat, pak ik pas mijn rechterteugel erbij om zn voorhand er weer voor te zetten. tot nu toe werkt dat eigenlijk prima. maar niet in de proef haha...
Relaxed schreef:hunter87 schreef:relaxed: ik heb druk op beide teugels als ik achterwaarts ga maar zodra hij dus scheef gaat, pak ik pas mijn rechterteugel erbij om zn voorhand er weer voor te zetten. tot nu toe werkt dat eigenlijk prima. maar niet in de proef haha...
Ja dat bedoel ik ook dat je dat dan doet, maar je moet het aan de achterkant oplossen.. de achterhand gaat immers opzij, niet de voorhand
Citaat:Ik snap wel waarom ze dat doet, de achterhand sturen is lastiger als de voorhand weer terug voor de achterhand te plaatsen.
@TS: Je zegt dat ie zn achterhand naar rechts draait, dan zou ik dus linkerschouder en rechterbeen begrenzen om m weer recht te krijgen. Hij wordt hol aan de rechterkant als je dan je rechterteugel erbij pakt dan maak je m eigenlijk nog holler. Je kan proberen om m een beetje te helpen door m links en rechts op te sluiten tussen de wand en een balkje of iemand die er naast staat.
) er weer bij zetten, dus iets naar binnen. Dan met me rechterbeen het weer begrenzen zoals hierboven ook staat.