3de keer met norbi in de E-B

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inngge

3de keer met norbi in de E-B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 14:56

Hey bokkers,

Vorige week zondag ben ik met norbi voor de 3de keer op wedstrijd geweest. Ik heb norbi nu bijna 3 jaar, het is een ruin van 14 jaar.
Er zijn natuurlijk ook wat foto's gemaakt!

Snel opzadelen.
Afbeelding

Afbeelding

Losrijden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de ring.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

corina21

Re: 3de keer met norbi in de E-B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:03

van deze foto s kan ik niet echt oordelen,waar loop je tegenop?wat zijn de pluspunten?wat voor punten had je?hij heeft een erg mooi hoofdje.ik vind de laatste foto strak uitzien geen ruggebruik,daar zou ik op gaan letten.

Esmee1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:06

Mooie foto's hoeveel punten had je? Probeer iets beter je hakken uit te drukken op sommige foto's lijken ze wat opgetrokken!

Inngge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 15:06

Zodra hij wat nageeft word hij wat traag en sloom.
Maar ik was 2x 3de met 178 en 191 punten.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:07

zijn nette punten.succes verder.

jenniexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:21

Zie er leuk uit :j ,

Maar je zou je pony misschien wel iets activer kunnen rijden.
En probeer goed te letten op het uitdrukken van je hakken :)

IrisCyrill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:46

Als je problemen hebt dat ie slomer wordt als hij een beetje nageeft, dan raad ik je aan meer tempowisselingen te rijden. Probeer hem van achter naar voren te rijden, meer voorwaarts neerwaarts.
Wat ik naast je hakken zie is dat je je handen neigt plat te leggen. Let ook op dat je je handen netjes bij elkaar houdt. Verder zie ik dat je netjes je bekken kanteld, let alleen wel op dat je rechtop blijft zitten en niet met een bolle rug rijdt. Verder ziet het er leuk uit!

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:02

Ziet er leuk uit! Probeer inderdaad wel goed je hakken uit te drukkken.

Probeer als je pony wel nageeft, wat mee te geven met je handen. Op de 1nalaatste foto lijkt het alsof je wat trekt. Gaat je pony hangen als hij wel nageeflijk loopt? Probeer eens veel tempowisselingen te rijden.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:33

Vind het er wel leuk uitzien, maar ben het met sommige eens dat hij niet erg zijn rug gebruikt. Hakken naar beneden en je handen iets meer dragen. Verder is het een hele leuke ruin met een heerlijk koppie.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 08:48

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.