Vandaag had ik even het geluk dat iemand van stal weet hoe mijn camera werkt, en er iets van gemaakt heeft voor zolang de batterij het deed.
opladen na gebruik is misschien toch wel een handigheidje!
Lot is inmiddels 9 jaar, een volgende week (6juni 2012) precies een jaar van mij.
dat ik haar kreeg had ze zo der dingetjes wat niet helemaal lekker ging.
buiten teugel erbij pakken vond ze een beetje vreemd en ging zo af en toe in protest.
ze trapte/bokte wel eens naar je buitenbeen als je der even wilde bijsturen.
maar waar je mee omgaat word je mee besmet zegt mijn moeder altijd, en dus
is mijn lieve viervoeter een tikkeltje gestoord geworden, dankzij mij natuurlijk.
en gaat het sinds maart dit jaar alleen maar berg opwaarts.
ik heb in de maanden van sep. tot dec. zo af en toe les gehad op de manege waar ik van aug tot dec heb gestaan, en dit in groepsverband.
dit pakte ze goed op. alleen helaas was mijn zadel de boosdoener van het rare lopen tussen door.
op 16 maart 2012, heb ik een heel nieuw zadel gekocht voor der, Kentaur Elektra, medium boom.
als gegoten zei de beste man die helemaal vanuit barneveld was gekomen.
door mijn luiheid en drukke werk bestaan, vergeet ik nu privé les te regelen of als ik denk dan kan het komt het voor haar niet uit.
maar alsnog, wilde ik dit kleine vooruitgangetje toch wel even delen.
wat ik 'zelf' allemaal voor elkaar gekregen heb.
losstappen; (werd even afgeleid, maar moet rechter op gaan zitten en me hakken meer uitdrukken)

Drafje;(me tenen niet naar buiten draaien en me handen gelijk houden)

Drafje; (vind ik een redelijk netjes beeld)

Een kleine strek draf; (niet naar voren leunen)

Galopje heb ik ook gedaan, alleen de batterij was toen leeg. hihi.
Der knappe koppie!

Stiekem zit ik toch heel hard te twijfelen of ik met der zal starten na de zomer,
met privé les van de zomer moet dat toch goed te doen zijn? wat vinden jullie?
commentaar vind ik prima, maar hou het wel redelijk en netjes!
we willen natuurlijk geen 'bitch-fight' om niks!
thnx, voor het kijken!