Wij hebben kwa rijden een tijdje in een dip gezeten, ik kon weinig op Royal trainen en daardoor bleven we een beetje stilstaan. Een paar weekjes terug was er een equipe springwedstrijd. Dit weekend was er op zondag weer een equipe springwedstrijd en maandag een dressuurwedstrijd. Hiervan wil ik weer wat fotootjes laten zien

Info over Royal:
- 14 jaar
- KWPN'er
- Springen & dressuur
- Manegepaardje
- Soms een tijdbommetje, maar vooral een super lief knuffelpaardje

De springwedstrijden waaraan ik meedoe, zijn equipe springwedstrijden. Je rijd hierbij in een team van 4 ruiters, ieder rijd 2x een parcours en in totaal moeten er 4 foutloze parcours gereden worden in jouw team om door te gaan naar de barrage! Vervolgens rijd er één persoon uit de groep in de barrage en dan wint de snelste tijd van alle groepen die door zijn!
Het is dus verder geen officiële springwedstrijd, maar gewoon heel leuk om mee te doen

Zelf ben ik heel erg dressuur gericht en heb verder niet zoveel techniek wat springen betreft.. Wat mij vooral opvalt is dat ik meer moet meegeven met mijn handen!
Foto's 1e keer equipe springen
Tijdens deze wedstrijd heb ik 2 foutloze parcours gereden. Met ons team hadden we 5 foutloze parcours dus waren wij (samen met 4 andere teams) door naar de barrage. Uiteindelijk zijn wij toen 3e geworden!
1.

2.

3.

Foto's 2e keer equipe springen
Tijdens deze wedstrijd was mijn eerste parcours foutloos. Het tweede parcours ben ik gevallen. Ons team had 3 foutloze parcours dus waren wij niet door naar de barrage..
4.

5.

6.

7.

Foto's dressuurwedstrijd
Ik heb een FNRS wedstrijd F13a gereden. We mochten in zomertenue rijden, vandaar dat ik geen rijjasje aan heb.. Staat niet echt charmant en doet je houding niet echt goed zie ik zo op de foto's (lijkt alsof ik een bolle rug heb doordat het blousje iets te wijd was
) Ben 2e geworden met 228 punten.Mijn eigen aandachtspunten: houding (vooral handen dragen), niet achter LL rijden..
8. Drafje

9. Wijken

10. Galop

11. Draf