Eerst nog even wat info:
Bacardi wordt 6 jaar deze zomer.
Sinds vorig jaar zomer heb ik haar, nu dus bijna een jaartje. Toen we haar een paar weken hadden werdt ze heel ziek (hoge koorts enz) en toen hebben we ong twee maanden niet gereden. Daarna hebben we het weer rustig opgepakt.
Afgelopen winter hebben we ook ong een maand niet kunnen rijden vanwege het weer.
Nu sinds 3 maanden zijn we weer lekker aan het trainen. We rijden meestal 3/4 keer in de week, waarvan zowiezo één keer clubles en meestal nog één keer privéles.
In het begin ging het aanspringen erg moeilijk en was ze lui voor het been. Nu gaat het aangalloperen al een stuk beter. Ze is soms nog wel lui voor het been, maar dit gaat al stukke beter dan eerst. In het filmpje gallopeerd ze rechtsom verkeerd aan, waarschijnlijk door een fout van mij want normaal springt ze goed aan..
Volgende week gaan we de eerste onderlinge wedstrijd rijden om te kijken hoe het gaat. We starten in de B, aangezien het ook mijn eerste wedstrijd is.
Hier is het filmpje:
http://youtu.be/8V5cafFFjiE
Goede tips en oefeningen zijn natuurlijk welkom!
Ze neemt inderdaad hele grote passen in stap daardoor lijkt het misschien wel op slowmotion.
Verder ben ik het eens met mijn voorgangers, Bacci mag wat actiever. (Ik weet hoe moeilijk dat is haha)
en moet voor been'