Ik vind het knap hoe je toch steeds maar weer vooruit gaat op Iwan. Zeker de foto's van het buitenzijden vind ik er goed uitzien hoor. Blijf inderdaad wel letten op je houden. Handen rechtop, benen goed aangesloten en teugels goed op maat. Blijf lekker zelfverzekerd rijden, dan worden de punten de volgende keer nog beter.
Wat ik me trouwens afvraag, rij je altijd op Iwan? Of is het toevallig bij de wedstrijden altijd zo? Want ik denk dat het je rijden goed zal doen als je afwisselt met de paarden/pony's waar je op rijdt. Als je dat zelf tenminste ziet zitten natuurlijk.
StefanieT
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-12 16:23
-
Laatst bijgewerkt door StefanieT op 04-02-22 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat klinkt helemaal goed! Ik vroeg het, omdat ik denk dat het geen gek idee is om een poosje af te wisselen van paarden. Zo leer je niet alleen goed sturen, maar krijg je ook een onafhankelijke zit en wordt je ook wat zelfverzekerder. Misschien kun je eens vragen of je ook eens op een ander paard of pony mag? Ik weet niet hoe groot je bent, maar Ferry bijvoorbeeld, of Rivaldo? Om maar iets te noemen:)
Dat ziet er goed uit hoor! De dingen die me opvallen heb je zelf ook al gezegd, dus herhaling daarvan is niet nodig. Je ziet er ontspannen uit, en jullie zien er leuk uit samen!
Ik reed vroeger ook op een manege, en ik vond het juist fijn als ik steeds op hetzelfde paard mocht (zeker als je meer dan 1x in de week rijdt), dan kun je jezelf verbeteren wat betreft dat paard. Is toch leuk om te zien dat je met dat paard naar ontspanning kan werken en hem zelfs te laten nageven.. Ik weet niet op welk niveau je op de manege rijdt, maar als je bij de ver gevorderen rijdt, zou ik het fijner vinden veel op hetzelfde paard te rijden.
StefanieT
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 15:01
-
Laatst bijgewerkt door StefanieT op 04-02-22 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijke_18
Geplaatst: 28-05-12 08:55
Ziet er leuk uit! Inderdaad moet je handen meer rechtop houden en je zou je teugels ook een stukje korter kunnen nemen.
StefanieT
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-12 09:22
-