Hier word ik niet vrolijk van. Paard word in een erg hoog tempo gereden, ruiter overvalt hem met de hulpen, paard loopt op de kop en wordt van voor naar achteren gereden. Mijn advies is ga les nemen. Sorry meiske, je hebt een leuk paardje, je ziet er leuk aan maar er is nog een hoop werk aan de winkel. Ik kan er niet veel meer van maken. Tips via internet is niet zo maar te geven.
Ik zie eigenlijk het filmpje heel vaag, dus commentaar over je houding o.i.d. kan ik je niet geven, maar wat een tempo zeg, mag wel een tantje af
RusselNuwell
Geplaatst: 19-05-12 21:18
Ben het met de rest eens, ga lessen volgen van een goede instructeur, die kan je precies vertellen wat je verbeterpunten zijn en je hier stap voor stap mee begeleiden.
Ik kan alleen zo over het filmpje zeggen dat jij erg voorover valt, en het paard flink over zijn tempo loopt. Misschien een iets duidelijker filmpje voor echte tips?
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan. Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.