Natuurlijk moest zij er ook op... Ze vertelde me dat ze niet echt super was met foto's maken.De rijfoto's:
De eerste foto waar Solide en ik op moesten staan daar stond een muur op en de 2 oortjes van Solide.
Dit was de 2e foto:
Iets beter dan de eerste, maar nog niet veel. Wat heeft ze trouwens een lekker kontje hè
Daarna ging het wat beter. Natuurlijk heb ik een selectie moeten maken van de foto's dus hier komt de rest die van mij en Solide gemaakt zijn. Ik ben echt blij als ik eindelijk mijn laarzen heb, dan heb ik wat meer houvast in het zadel, want mijn benen zijn echt verschrikkelijk tijdens het rijden.
Zo wat heb ik hier toch een rood hoofd
Solide was vandaag ook weer wat vervelend. Altijd leuk. Jammer genoeg zijn daar geen foto's van want toen hadden we de digi nog niet...Dit vind ik wel een mooie foto, jammer van de mesthoop en dat ie van wat verder af is genomen. Maar niet verkeerd, toch??? Hier had ik de beugels ook van het zadel af genomen. Goed voor de beenspieren om zo even te rijden.
En toen was Marieke aan de beurt...
Ja ze moest er een beetje inkomen.... Dus eerst rustig stappen.
Ja en dan de draf. Gaat niet verkeerd vind ik..
En hier waren ze beide moe. Nog een mooie foto van Marieke en Solide samen.
Toen we klaar waren:
Hier was ik haar aan het afzadelen en natuurlijk haar dekentje op. Mariek je vinger zit ervoor
Zo een close-up van mijn hoofd!!!
Daarna nog lekker in de wei wat spelen met mijn scheetje:
*SMAK* en een dikke kus van Solide voor iedereen die dit topic bezoekt
Nog een buiging
Mariek en Solide nog een keer. Solide kijkt niet echt vrolijk....
En wie is daar nou weer???
OPA
En toen was het etenstijd:
Wat een lief koppie hè?!?
Dit was het dan weer. Het zijn niet allemaal rijfoto's maar was aan het twijfelen tussen ITP of HAW... Ik hoop dat ik de goede heb gekozen...

Erg leuke!