Kleine toevoeging: dit zadel past niet perfect er komt een nieuwe aan, dit belemmerd een betere bespiering en de ontspanning. Alsnog mogen hier uiteraard opmerkingen over komen. En ja, volgende week komt de zadelpasser met een hopelijk een geschikt dressuurzadel.Uitgangspunt momenteel: plezier, ontspanning en toch goed trainen. Dat lukt redelijk want regelmatig laat ze me lachen tijdens het rijden omdat ze dan zo haar best doet of omdat ze gewoon maf is.
Jeetje wat een gezever hierboven, oke we oefenen rond L en pakken stiekem M mee, 29 juli B debuut wedstrijd. Moeilijkheden: volledig los zijn in het lichaam, buiging, achterhand en de bovenlijn. In juni word Guarneri alweer 8 jaar. Ze is een Sunny x Flemmingh. LET OP: ze heeft niet de ideale dressuurgangen en hier heb ik van een aantal bokkers per pb commentaar op gekregen (in de trend van: mogelijke ziektes in de voorbenen) Ze heeft korte en stugge gangen bij haar voorbenen. Dit komt door het heartbreaker bloed, de gangen word aangesleuteld en dat gaat goed. Ze is 100% gezond, hier ga ik verder geen woorden aan vuil maken, enkele weken geleden is alles helemaal kort gesloten. Wel is ze wat onbespierd maar dat komt ook goed.

Wat een heerlijk typische foto, Neri afgeleid en ik pruts

Nog niet helemaal los, maar dat geeft niet, ze doet onwijs haar best, komt vanzelf los

Even rechtmaken dmv schoudervoor/binnenwaarts. Hoefslag was erg diep dus dat heb ik later op de binnenhoefslag gedaan. Moet even mijn benen normaal houden

Teugels zijn wat lang, vandaar die gekke polsjes
Gekke armen! Buiging rechtsom vind ze het moeilijkst

Ze was net de fotograaf aan het begleuren, de stouterd, daarom verloor ik even het contact

idioot paard!

Ben niet tevreden met deze foto, daarom laat ik hem maar zien, door mijn rug heb ik zelf moeite met de galop

Ze ging zo fijn! Totdat ze de kruk zag in de hoek...

Leuk he zo'n schoudervoor rijden

Het blijft lastig om voldoende sprong te behouden

Busted....

En dit vind ik zo leuk er aan, ze is makkelijk heet te rijden. Maar zo mak als een lam met onervaren ruiters!

Jaaa lekker douchen!

Zo, ik heb er zelf ook bepaalde ideeën over, maar ik laat jullie het woord doen!

. 

!