Bariton @ Wedstrijd M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DaraBariton

Bariton @ Wedstrijd M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 20:12

Ons vorige keer op Bokt wat ook de eerste keer was, liet ik foto's zien waar we trainden voor het M1 debuut. Ondertussen hebben we een aantal wedstrijden gereden waarbij we ook super dicht bij de winst zaten. Helaas 2 wedstrijden geen winst maar de laatste 2 wedstrijden hebben we een puntje gehaald. We gaan dus vooruit!
Op dit moment zijn we M1+2 en gaan 20 Mei voor het eerst buiten starten op gras.

Ik vind op de foto's mijn handen te hoog en mijn teugels te lang. Ik heb nog wel eens de neiging om ongemerkt mijn teugels langer te krijgen op één of andere manier. Maar dit was tijdens het losrijden dus het viel nog enigzins mee!

De foto's:

Bariton (v. Obsession)
5 Jaar maar volgende maand jarig!
+- 170 cm
M1+2 dressuur

We zijn vorig jaar september begonnen in de B. Daar heb ik 1 foto van:

Afbeelding
1e wedstrijd met Bariton 25 september 2011

Afbeelding
Lieve koppie!

Afbeelding
Losrijden

Afbeelding
Losrijden

Afbeelding
Losrijden net voor de proef

Afbeelding
Maar er is ook nog tijd voor fun!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:18

Mooie schimmel. :)
Op sommige foto's lijkt het of je wat te ver naar achteren zit, en daardoor hangt aan de teugels.

DaraBariton

Re: Bariton @ Wedstrijd M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 20:24

Ja dat kan kloppen zo ziet het er ook wel uit. Mijn teugels waren daar ook veel te lang. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:37

Zonde van de teugels en je handhouding, maar verder vind ik het een superfijn plaatje! Iets minder je handen dragen dus :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 20:45

Iemand tips? Mijn handen vastplakken aan de teugels en vastbinden aan het zadel? haha. Eigenlijk is het niet grappig. Ik vind het best wel lastig want het verpest inderdaad het totaalplaatje. Mijn instructeur kan het maar niet vaak genoeg zeggen: Handen lager, teugels korter!!!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:46

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je hebt maar 4 rijfoto's geplaatst en er is een minimum van 5 foto's waar rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.