. ik kende deze pony al twee jaar maar ik ben er sedert 3 maand geleden elke week mee beginnen rijden in de les. In het begin was hij heel stijf in de nek maar dit is al voor een groot stuk verholpen, hij loopt nog niet helemaal aan de teugel, enkel in stap en sommige momenten in draf. maar op dat punt wil ik me niet te hard focussen om de pony niet te hard te pushen. ik krijg zelf veel de commentaar dat ik met een te strenge hand rijd, maar daar let ik de laatste tijd wel goed op.op 1 mei hadden we op de manege een onderlinge wedstrijd dressuur en jumping(80cm). Bij de dressuur heb ik de proef E7 gereden en ben daarbij 2de geworden waar ik heel trots op ben want dressuur is de pony's sterkste punt
hier heb ik helaas geen foto's van
. bij de jumping ben ik twee maal van de pony gevallen (jaren geleden dat ik nog eens gevallen ben en nu in 1 dag 2 keer
) gelukkig niet tijdens mijn parcours: tijdens het inrijden ben ik te dicht op een sprong uitgekomen en zag pony het niet meer zitten om van die plaats te springen (mijn schuld). Ik ben toen terug tweede geworden tussen allemaal paarden ( trots op kleine pony) en tijdens de ereronde vond G-jack de geluidsbox deze keer toch echt te eng en ben ik er terug van gedonderd
pony ging ervandoor en besloot om nog een hindernis zonder mij te springen onder groot enthousiasme van het publiek
.hier dan de foto's, ik had graag wat opbouwende kritiek gekregen, houd ik mn teugels niet te kort? is mijn springhouding goed? enz... graag vriendelijk houden aub. mijn cap zakte iets af tijdens parcours
tijd om een nieuwe te gaan halen.

prijsuitreiking, 5 min. voor de tweede val