aangezien ik al een aardig tijdje hier op bokt rond huppel.
maar eigenlijk vrij weinig van me zelf er op heb gezet dacht ik doe het nu eens!
even klein beetje mijn paardje voor stellen:
het is een merrie van 7 jaar oud (maart'05) ze is ong. 1.78m hoog (en ik ben 1.68m moet je na gaan was dus echt een reus voor mij)
ik heb haar nu ongeveer iets meer dan 2jaar
ik kocht haar toen had ze net een veulen gehad en was ze net zadelmak
(je kon er mee weg rijden) bochten waren een lange strijd met dr en galop al helemaal! na veel (bloed) zweet en tranen(!) met het trainen
ben ik in april vorig jaar op wedstrijd gegaan om het eens uit te proberen
allebij zo groen als wat en eigenlijk nog nooit op vreemd terrein geweest, ging het eigenlijk zo goed dat ik nu L2+3 ben.
het is verder een lieve merrie die hard voor je wil werken.
hier onder een pa foto's van afgelopen wedstrijd. vind het leuk om commetaar te krijgen mits. ik er wel wat aan heb.
heb verder ong. 1x per week prive les en heb het volste vertrouwen in hem.

voor mijn gevoel was hij op de wedstrijd behoorlijk sterk. meer het graag willen lopen waardoor ik hem vaak iets te veel vast hou.
ik weet dan ook dat ik losser in mijn handen moet zijn en ook me hakken meer moet uit drukken. (dit wil alleen goed als ik hem er echt fijn door heb en echt goed kan gaan zitten)
verder zei ik ook vind leuk om commetaar te krijgen maar ook om complimenten te krijgen. en tips zijn altijd welkom.
ziet ergoed uit:) been idd soms niet tever naar voren, maar dat gaat al steeds beter en je houding is al zoveel verbeterd:)
Wel erg groot inderdaad, hihi, maar jullie passen wel leuk bij mekaar.