Tapi liep eigenlijk wel goed, alleen ik zat in feite maar wat mee te liften en reed er niet echt aan. Ik reed ook nog eens ergens verkeerd, ik had niet serieus geoefend... Ok, ik geef toe het was ook onze eerste wedstrijd en ik was een beetje bang... (Op de grond de meeste gekke dingen, maar in het zadel no go...) Om een of andere reden denk ik dat Tapi elders in een monster veranderd dat maar aan één ding denkt: dat object dat meelift, kwijtraken! Ok, genoeg gekheid op een stokje. Binnen een paar weken is er weer een wedstrijdje en daar zijn we nu voor aan het oefenen!Ons grootste werkpunt is de galop (nog steeds...) Ik heb eigenlijk altijd het idee dat ze tráág is, dan ga ik meer drijven, valt de hele boel uit elkaar, vallen we stil, wordt het rommelig etc. In feite is het ook enkel maar voor mijn gevoel, want schijnbaar loopt ze qua tempo wel ok. Ik moet dus gewoon niet zitten 'foefelen'. Mijn houding is gelukkig al weer wel een stukje verbeterd. Enkel moet ik op die binnenhand letten. Al minder streng, maar toch af en toe nog aan het potelen. Verder werken we veel aan stelling en buiging, soepel maken, nette overgangen. Echt de basic things. Af en toe een pasje wijken mee, pasje achterwaarts, netjes halthouden.
Nou, ok, genoeg info? Dan de foto's maar.
Lijkt een beetje stijfjes in de bocht...
Binnenhand... Grrmbl.

Voor mij een fijn plaatje.

Galopje, blij poown.

En een rondje zonder zadel om af te sluiten.

)