Vestion Niveau x Zuidhorn gaat steeds beter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trixjepixje

Vestion Niveau x Zuidhorn gaat steeds beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 17:38

Hallo allemaal!

Nadat ik vorig jaar januari eindelijk mijn eigen paard kreeg, en we sinds oktober elke week aan het lessen zijn is dit het resultaat. Heb helaas alleen een filmpje van de galop. Deze les liep hij erg lekker en ben super trots op hem. Omdat hij over een week weer thuis komt te staan (hij staat nu bij een pensionstalling) en ik hierdoor minder lessen kan gaan volgen wil ik heel graag dit goeie gevoel vasthouden zodat we komende zomer lekker door kunnen trainen. Ik ben benieuwd naar punten waar ik om moet blijven denken! Alvast bedankt! :)

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:43

Ik zou hem wat meer door laten galopperen, zodat het wat vloeiender gaat. Het ziet er nu een beetje hakkerig uit.
En zo kan jij ook beter meegaan in zijn bewegingen.

Verder kan ik weinig opmerken, daar is te weinig beeldmateriaal voor aanwezig.
Gewoon lekker doortrainen en plaat over een paar weken weer eens een topic. Kunnen de mensen de eventuele verbeteringen zien en de nodige tips geven!

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Vestion Niveau x Zuidhorn gaat steeds beter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:12

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.