We zijn helemaal snel gegaan, we zijn kort een combinatie en in Januari begonnen in de B.
Het gaat steeds beter, we leren elkaar beter kennen en ik leer heel erg veel va haar! Als ik al die foto's vergelijk gaan we echt vooruit. Ik moet nog ERG veel leren voordat het perfect gaat. Ik moet vooral sneller worden tussen de oefeningen door. Doorzitten gaat ook steeds beter, het voelt soms zelfs ''vreemd'' om licht te gaan rijden. Ik moet wel stiller met mijn benen worden, onderbenen wiebelen heel erg. Nu moet ik ook met middendraf door gaan zitten.. Even flink oefenen

Ook denkt ze super erg mee tijdens de proef, soms heel fijn en soms ook TOTAAL niet. Halthouden gaat hierdoor heel abrupt. Ze wacht nu wel tot ik zeg dat ze moet halthouden maar dan vliegt ze ook gelijk in de ankers. Vooral met afgroeten voel ik haar al inhouden voor X, op X en na X! Ik moet echt nog een goede knopje vinden waardoor het er niet zo abrupt uitziet.
Dit zijn de foto's van afgelopen donderdag. Hier kreeg ik 205 en 192 punten en 2 keer eerste!

Middenstap is een moeilijk punt. Ze is super scherp in de proeven en ik kan haar dus ook niet ondersteunen met m'n been, dan draaft ze gelijk weg. Ze mag hier ook VEEL meer zakken

Vandaag hebben we ook de MacRiderCup gereden! Ik heb hier heeerlijk gereden en leuk commentaar gekregen. Moest iets meer varrieren in halshouding en iets meer lengte-buiging in de oprichting. Verder kreeg ik te horen dat wij een prachtige combinatie waren! Jammer genoeg zijn we niet door. Buiten inrijden en de clinic was binnen.
Rustig in galopperen

Hier weer lengte opzoeken

Trots en blij, heerlijk dier