gister ben ik met Nicole op concours geweest en dat ging allemaal boven de verwachting. Mijn tante was er ook en heeft even wat foto's van ons gemaakt. Ben er super blij mee.
Met Nicole rijd ik L1 dressuur op het moment. Dit gaat met up's en downs maar we gaan al zo erg vooruit de laatste tijd!!
In de training rijden we L2 en aan mijzelf kan er nog veel verbeterd worden. Zo is het mijn houding en mag ik veel meer sturen met mijn benen. In de training geef ik heel veel lucht en rijd ik zoveel mogelijk op de zit en benen maar toen ik de foto's zag schrok ik soms wel eens van mijn handen. Ook daar gaan we weer mee bezig.
Omdat Nicole een gigantisch groot en hoog achterwerk heeft zijn we ook steeds meer bezig met verzamelingen en alles om haar er van achter veel meer onder te krijgen.
De vorige keer op concours kregen we van de jury mee dat we met veel meer impuls moesten rijden. Hier hebben we aangewerkt en gister geen reactie meer op gekregen.
Mijn punten waren 185 en 189 en een vierde prijs!

Daar komen de foto's dan.
Ik rijd normaal zoveel mogelijk over de rug los alleen zijn die foto's niet gemaakt.
1.
Tussen het inrijden door lekker veel stappen want we waren erg vroeg.
2.

3.

we mogen naar de ring!
4.

We can begin!
5.

6.

middendraf. Nicole doet het super goed en het is haar sterke kant ook maar soms kan het een enorme duikboot zijn.
7.

Nicole haar galop is erg verbeterd alleen ze gooit soms erg hoog op waardoor ik moeilijk op mijn kont blijf zitten

8.

Middengalop. Ook dit vind ik lastig op de volte omdat ze een erg grote sprong heeft.
9.

Oei die binnenhand
10.
Verder vind ik dat je een mooie beenligging/houding hebt.