Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik blijf leren.
Calypso84 schreef:leuk topic! Ik was namelijk opzoek naar een topic waar ik adviezen kan krijgen wat ik aan moet geven aan mijn instructrice.
Mijn verhaal:
Ik was denk ik 8 toen ik bij een manege ben begonnen met rijden. Schoppen was vooruit, aan 1 kant trekken, ging het paard die kant op en aan beide teugels trekken was stop. Nog nooit een wedstrijd meegedaan daar (weet ook niet eens of die werden georganiseerd??). Toen met mijn 13e een verzorgpony gehad, daarna een verzorgpaard... al met al, ben nu 28 en heb zeg maar 15 jaar recreatie gereden. Lekker naar buiten. Het verzorgpaard was lekker snel dus in geen 10 jaar been hoeven geven.. lopen deed ie wel
Nu.. vriendje heeft een eigen paard dus ik aan het lessen 1 keer per week. Jeetje, was ALLES vergeten. Aandrijven, was da?? oh, schoppen? ehh.. nie dus
Ik hang te ver naar voren, ik gebruik mijn handen verkeerd en de overgangen is bij mij een ramp. Zeggen ze lichtrijde, ga ik spontaan doorzitten.. snap er helemaal niets meer van.
Zitten kan ik dan weer wel. Paard hoeft bij mij geen bok te geven of hard weg te rennen, want ik val er niet af
al met al.. moet weer helemaal van voren af aan beginnen.
Helaas is ons paard in maart overleden en we zijn druk aan het kijken naar een ander paard. Wat moet ik met de instructrice overleggen om mee te beginnen? Hoe kan ik mijn zit verbeteren?
het was dus eigenlijk nog erger
Die 2 foto's zijn dus van vorig jaar 
Gewoon chill en relaxed en kunnen genieten zonder bang te zijn verkeerde spieren aan te spannen. Ben ik druk mee bezig maar het werkt allemaal niet mee