Coco eerste keren op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LinNien

Coco eerste keren op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 07:55

Hallo Allemaal,

Sinds kort een account aangemaakt en na zoveel leuke eerste reacties in de voorstel ronde van mijn meiden durf ik toch maar een rij topic van ons te openen. Wees een beetje vriendelijk , het is een erg groot paard wat nog tijd nodig heeft om sterk te worden. De fotos zijn van de eerste 2 wedstrijden. Dus hier en daar wat spanning maar dat mag ook voor een 4 jarige!

Als eerste haar aantrekkelijke hoofdje :)

Afbeelding

En dan kan het beginnen.
Handen mogen wat hoger en rechter op. Maar wel lekker door haar rug, wat ze eerst door de spanning niet wou.
Afbeelding

Hier ben ik zelf voor de eerste keer wel tevreden over geeft lekker ontspannen beeld.
Afbeelding

En toen het winterseizoen in en eerste keer voor haar binnen en dat was toch wel erg spannend _/-\o_

Het inrijden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan de proef in :)
Van hand veranderen.
Afbeelding

Galopje, dit is voor haar nog het moeilijkste onderdeel om mooi gesloten te blijven omdat ze zo groot en lang is. Maar door veel te trainen mag het resultaat er toch zijn in de proef :D Kan nog beter , maar voor 2e keer zelf dik tevreden.

Afbeelding

2e proef richting halsstrekken:
Afbeelding

Lekker in de ontspanning
Afbeelding

Nou dit was een korte blik van ons eerste 2 wedstrijden :)

Groetjes Ons

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Coco eerste keren op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:17

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.