Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een paard wordt niet geboren met de wetenschap dat een porretje in zijn zij betekent dat hij moet lopen.
In plaats daarvan zou ik iemand erbij halen die ervaring heeft met inrijden, zodat je daarvan tips kunt krijgen, en de pony ook geen verkeerde dingen of gekke 'ondeugden' aanleert
Serena_ schreef:Hallo,
Mijn verzorgpony reageert niet op het aansporen, dus het overgaan van stilstaand naar stap. Van stap naar draf waarschijnlijk ook niet, maar dat heb ik nog niet geprobeerd, omdat je niet weet hoe hij dan zou reageren.
Heeft iemand tips?
Verder reageert hij ook niet op HO, dus stoppen. Ik heb nog niet met een hoofdstel geprobeerd want die is niet aanwezig.
Als iemand tips heeft voor één of beide problemen hoor ik het graag. Als je daarvoor nog informatie nodig hebt mag je dat natuurlijk vragen, liefst in dit topic.
Groetjes Serena_ (Marije)
Serena_ schreef:Hallo,
Mijn verzorgpony reageert niet op het aansporen, dus het overgaan van stilstaand naar stap. Van stap naar draf waarschijnlijk ook niet, maar dat heb ik nog niet geprobeerd, omdat je niet weet hoe hij dan zou reageren.
Heeft iemand tips?
Verder reageert hij ook niet op HO, dus stoppen. Ik heb nog niet met een hoofdstel geprobeerd want die is niet aanwezig.
Als iemand tips heeft voor één of beide problemen hoor ik het graag. Als je daarvoor nog informatie nodig hebt mag je dat natuurlijk vragen, liefst in dit topic.
Groetjes Serena_ (Marije)