Sinds 1 april ben ik trotse eigenaar van Luca. Vandaag dus precies 2 weken. In een korte tijd zijn we al lekker naar elkaar toe getrokken. Ze heeft altijd een lui lekker land leven gehad. Ze kende het zadel al wel , en er was wel is opgehangen. Ook wel is opgezeten maar dat vond ze erg spannend.
Dus ik ben nu 2 weken aan de slag met haar, lekker longeren. Want er mogen wel wat spekkies vanaf. We zijn al 2 weken ook aan het hangen en zitten en wat stappen terwijl ik zit. Alleen ik ben er al 2 keer vanaf gevallen en heb zelf al een blessure dus kan niet te veel klappen opvangen. Vandaar dat Theeglas er nu opzit, en dat ook vaker gaat doen totdat ze het ''snapt''.
We hebben vandaag gelongeerd en voor het eerst aan de lange lijn gestapt, gedraaft en gegalopeerd. En ze deed het braaf, geen enkele pas verkeerd en geen bokje. Daarna heeft theeglas nog zonder de longe gedraaft, en wat was ze braaf!
Hier mijn trots!
Naam : Luca
Ras: Newforest x appaloosa
Leeftijd: 1 mei 2006
Schofthoogte : 1.44
Eerst hangen

Laat je een leuk berichtje achter
?De foto's zijn hard achteruit gegaan wegens het uploaden en verkleinen. Weet iemand waar je kan uploaden dat de kwaliteit niet hard achteruit gaat? Ik hoef geen reactie op de sporen, wij weten waar we mee bezig zijn en wat we doen. Danku.
De reden daarvan is als ze niet reageert op het been om voorwaarts te gaan dat ze dan even een extra hulpje heeft
en de amazone is zichtbaar gespannen, misschien toch longeerlijntje eraan houden?