Verder zijn we ook graag in het bos te vinden,bezig aan de dubbele longe etc
Wees mild,we zijn beiden onervaren

We beginnen met balkjes draven
Ik ben stapelgek met mijn kanjer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazyshar schreef:joolien: bedoel je met de juiste afstand van de drafbalken dat ze korter op elkaar moeten of juist verder van elkaar?
TS jullie doen het super, lekker oefenen, maar vooral samen plezier beleven en er samen in groeien dat is het aller belangrijkste!
knuff!
Is maar goed dat ik die balken niet heb afgetrapt hihi krabbelde hij helemaal met die lange poten van mij dan hihi
echt ee kanjer!
maar als je hem in het bos zou laten lopen of springen dan denk ik dat iedereen er plots een veel te actieve, overgevraagde pony in ziet
haha. 
we zijn enkel nog bezig met een goede basis. (opnieuw met een basis leggen) crazyshar schreef:paard van TS vind bakwerk gewoon niet zo spannend en geen reden om zich druk te maken of uit te slovenmaar als je hem in het bos zou laten lopen of springen dan denk ik dat iedereen er plots een veel te actieve, overgevraagde pony in ziet
haha.
timokyana schreef:Tempo is iets wat we eigenlijk vooral op bokt veel terug horen. ( gelukkig in de les van mijn 'juf'nog niet).
Teugelcontact is een moeilijke issue,zo en zo reageerd timo heftig op teveel contact,hij komt omhoog of gaat 'kop schudden' en ik heb moeite met de 'juiste'lengte.
Om eerlijk te zijn denk ik dat de voorkant wel komt,eerst de achterkant sterker maken en een balans vinden in het tempo.