.Even wat info over Lavita:
Naam: Lavita
Leeftijd: 19 jaar
Afstammeling: Fairy play (v. Moeder onbekend)
hoogte: 1m49
Lavita is een echte merrie, vin d alles eng en schrikt ook van alles. Me zus (Cardy op bokt) is Z2 met haar geworden, door dat pony Z heeft gelopen denkt ze soms dat ze na de middenstap moet aangalloperen, dat zie je ook wel in me proef
.Verbeterpunten:
* Recht op zitten
* niet naar me paard kijken, heel moeilijk als je een knapperd o9nder je hebt
* Meer me buiten teugel eraan houden, ze is namelijk best scheef op sommige momenten, vind het zelf heel moeilijk om het in de gaten te houden
* Op het tempo letten, pony neemt het op een gegeven moment een beetje over.
Zelf heb ik afgelopen week amper kunnen rijden door een ongeluk met me scooter, me zus heeft haar los gehouden en ik ben er maandag gewoon opgesprongen, dus vandaar dat er ook wat schoonheidfoutjes in zitten
. Daarnaast doe ik de proef uit me hoofd omdat pony anders door me voorlezer precies weet wat ze moet doen, slim paard heb ik
. Op het einde van het filmpje hoor je iemand een beetje kreunen, dat is alleen omdat me zus me stiekem wou helpen door heel zachtjes ho te zeggen, ik heb het zelf niet gemerkt maar het is een beetje gek op de film
. Daarnaast heb ik der in de tweede proef iets ronder gezet omdat ze erg vervelend was.Opbouwend commentaar wil ik graag hebben, maar wees wel een beetje lief voor ons
.Genoeg gekletst hier de filmpjes.
Proef 9
Proef 10
Mijn punten waren 192 en 193 en we zijn nu dus L2
de 22e is me L2 wedstrijd dus we gaan weer lekker door oefenen.
Toen ze nog op de manege stond. Ze ziet er goed uit hoor!