springen met m'n kwpn-er

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxanoukxx1

springen met m'n kwpn-er

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:17

hallo ik zou wel graag willen horen wat jullie hier over zeggen wat is zelf al zie is dat ik me handen iets meer mee naar voren moet doen, en mijn tenen naar binnen, voor de rest laat ik het commetaar aan jullie over.
het is trouwens voor mij de 3de x dat ik met hem spring en wat ik kan van het rijden heb ik mezelf aan geleerd maar heb nu sins paar maandjes les.

rijd altijd zonder cap dus daar hoef ik geen verdere tips over maar toch bedankt ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... ingen.jpg/

**let niet op me rare geconcentreerde hoofd** :$
Laatst bijgewerkt door xxanoukxx1 op 11-04-12 18:50, in het totaal 4 keer bewerkt

Anomien

Re: springen met me kwpn-er

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:18

je afbeelding doet het niet.

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:30

als je de link kopieert en dan plakt in een nieuw tabblad van internet wel, iniedergeval bij mij wel

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:31

xxanoukxx1 schreef:
als je de link kopieert en dan plakt in een nieuw tabblad van internet wel, iniedergeval bij mij wel

Het is een verwijzing naar jouw computerschijf.
Vandaar dat jij hem wel kan zien... maar wij niet.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:32

Zoals je hem nu hebt kan jij hem alleen zien. Je moet hem uploaden op bijv. imageshack en dan de link hier plaatsen :)

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:39

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:39

bedankt trouwens voor de tip

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:41

paard springt goed, je mag wel iets meer met je hand meegeven boven de sprong.
ook mis ik bij de hindernis een balk tussen in .. (tussen de grondbalk en de hoogste balk)

en ja.. de cap is je eigen keus..

[edit] er is ook geen grondbalk
Laatst bijgewerkt door Paisy op 11-04-12 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:42

Dit is de 3e keer en dan al zo hoog? Ook zie ik dat je zonder cap rijdt :n
Maar goed, probeer je tinnen meer naar binnen te houden en wat meer mee te geven

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:43

Paisy schreef:
paard springt goed, je mag wel iets meer met je hand meegeven boven de sprong.
ook mis ik bij de hindernis een balk tussen in.. ()

en ja.. de cap is je eigen keus..

oke ja dankje dat over mn handen had ik indd zelf ook al beetje gezien, en die van de tussen de grondbalk en de hoogste balk is misschien wel een goed idee, cap achja..

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:44

Destination schreef:
Dit is de 3e keer en dan al zo hoog? Ook zie ik dat je zonder cap rijdt :n
Maar goed, probeer je tinnen meer naar binnen te houden en wat meer mee te geven

zo hoog is het niet, je ziet dat hij er nog makkelijk een balkje boven had kunnen hebben, en het is voor hem niet de 3de keer maar voor mij wel met hem ;)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:46

Paard kan goed springen, ik zou wel een cap op doen maar dat is je eigen keuze. Probeer meer met de sprong mee te gaan. En misschien is het handig om een grondbalk te gebruiken.
En het is met mijn of m'n kwpn-er. Maar dat doet niet ter zake maar ik me wel dood aan erger. :)

xxanoukxx1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:48

AllstarLove schreef:
Paard kan goed springen, ik zou wel een cap op doen maar dat is je eigen keuze. Probeer meer met de sprong mee te gaan. En misschien is het handig om een grondbalk te gebruiken.
En het is met mijn of m'n kwpn-er. Maar dat doet niet ter zake maar ik me wel dood aan erger. :)

oke dankje, ja indd dat werd me al eerder verteld over de grond balk, en tja sorry maar ik zag het net ook toen ik had geplaatst dat ik het een beetje dom had gespeld, gelukkig is het geen spellings site ;d

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:53

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je hebt te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.