Na een aantal 'ongelukken' zijn we nu weer een tijdje aan het trainen en hebben we zelfs weer een wedstrijd gestart afgelopen weekende. Hopen dat we deze stijgende lijn blijven vasthouden!
Ik heb wat foto's geselecteerd van de afgelopen tijd, het is namelijk even geleden dat ik foto's geplaatst heb!

Vanaf september 2011 ben ik overgestapt naar een andere instructeur die er nog meer op hamert dat het paard mooi los van de hand van achter naar voren gereden wordt, de foto's hieronder geven dit misschien iets meer weer.
De foto's hierboven zijn van een tijd geleden.
De foto's hieronder zijn pas geleden gemaakt!

We zijn haar aan het werk om de lengtebuiging beter te krijgen, daar heeft hij moeite mee. Ook vind hij het moeilijk om in de galop vlug te blijven en gesloten te blijven.

, ziet er fijn uit hoor! Wel mag je je linkerhand wat rechterop houden, was zo even een klein puntje wat me opviel. Verder vind ik hem iets in over-conditie. Rijtechnisch heb ik weinig op te merken, mooie hoofd/hals houding, fijne aanleuning en je houding is verder netjes. In de schouderbinnenwaarts zou hij iets meer lengtebuiging mogen en in de middendraf zou ik hem wat meer van achter uit willen zien. Verder een heel fijn beeld, ga zo door en succes ermee!