Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het kan best dat het voor jouw gevoel lijkt alsof je rechtop zit, maar ga voor je gevoel overdreven naar achteren met je bovenlichaam, dat helpt meestal wel
succes! Britt_Mara schreef:Ziet er opzich wel netjes uit, maar je mag meer rechtop zitten, je hang nu nog naar vorenHet kan best dat het voor jouw gevoel lijkt alsof je rechtop zit, maar ga voor je gevoel overdreven naar achteren met je bovenlichaam, dat helpt meestal wel
succes!
) Alyss_ schreef:Ik ben geen expert of iets, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om met doorzitten je buikspieren aan te spannen. Mij is in ieder geval altijd geleerd om je buik en rug helemaal te ontspannen, waardoor je goed mee kunt gaan met de beweging.
Wat mij erg heeft geholpen bij het beter leren doorzitten is zonder beugels gaan rijden (wel zorgen dat je je benen laat afhangen en er niet mee klemt!)
Alyss_ schreef:Ik ben geen expert of iets, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om met doorzitten je buikspieren aan te spannen. Mij is in ieder geval altijd geleerd om je buik en rug helemaal te ontspannen, waardoor je goed mee kunt gaan met de beweging.
Wat mij erg heeft geholpen bij het beter leren doorzitten is zonder beugels gaan rijden (wel zorgen dat je je benen laat afhangen en er niet mee klemt!)