Gisteren heb ik een F4 proef gedaan op Jarmo, onze eerste wedstrijd!
We waren EERSTE geworden! Maar er zit een HEEL verhaal achter
Om 2 uur kwam mijn vriendin bij mij om te helpen met wassen. Ik had net nieuwe shampoo dus die wou ik proberen. Maar wij hebben een camping en 1 april gaat hij open. Maar nu zijn er al mensen te overnachten dus moest het water erop alleen mijn vader ontdekte een lek. Dat duurde weer een uur voordat dat lek was gemaakt. Om 3 uur konden we eindelijk beginnen met wassen, we moesten al om 5 uur weg
Om 4 uur waren we eindelijk klaar met wassen. En jahoor, toen moest ie nog droog... Maar hij was niet meer te houden en glipte uit mijn handen, naar het weiland en ging daar lekker uitgebreid zitten rollen
Toen was ie lekker vies dus. Hebben we tot 5 uur hem proberen te schoonmaken en om 5 uur was hij nog niet echt helemaal droog
Dus hij in de trailer met een zweet deken om.Toen we er waren was zijn nek bijna droog
Dus ik helemaal blij van HIJ IS DROOG! nee dus. Zijn hele achterkant was nog nat
Dus mijn groomies
(mijn vader en mijn vriendin) gingen hem `droogborstelen` en ik ging me omkleden. Toen ik klaar was moest ik nog inrijden. En mijn vader had die haren op zijn achterhand in de tegenovergestelde richting gedaan zodat hij kon drogen. Iedereen keek mij aan enzo
Sommigen zeiden: Heeft ie al zo gezweet? Wij weer dat hele verhaal uitleggen
Ongeveer 5 minuten van te voren ging ik de bak uit en gingen mijn groomies hem weer recht borstelen! Het leek `bijna`normaal
En toen moest ik het proefje rijden! Het ging supergoed, alleen ik heb het proefje geoefend versie A terwijl ik versie B deed
Dus ik ging perongeluk al tussen B en F in draf:P En hij stopte om te mesten
En toen de proef klaar was , was ik echt opgelucht! Jarmo deed alles goed! Alleen dat mesten! Toen we afzadelden moest ik in de manege om het bit schoon te maken, wat doe ik: STRUIKEL IK OVER DE TRAILER!!! dat was echt dikke faal1Maar genoeg gepraat, hier zijn DE fotos!

^hier zie je het DUIDELIJK!

^groomies

^hoefjess

^wachtenn

^licht was niet echt goed
Wat het ALLER grappigste nog was: Bij verzorging van paard had ik een 7!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, Reacties zijn welkom, commetaar ook, maar niet al te veel
...net naar de hoefdsmid??