Ik dacht ik plaats een topic misschien hebben jullie tips het zit namelijk zo.
Het begon allemaal dat ik op de pony van mijn zus een wedstrijd reed DB het ging echt heel goed ik mocht 2 maanden later naar de overijsselse kampioenschappen.
Toen kwam het indoor en weigerde die een keer en werd ik iets onzeker maar de volgende keren ging het gewoon weer goed. Toen het weer hellemaal lekker liep viel ik heel hard van mijn pony. (vorig jaar). vorig jaar heb ik er echt alles aan gedaan om het weer op gang te krijgen CB (hc) en impulsrubrieken. Dat ging echt heel goed toen ik weer DB wou starten werd ik onzeker en ben ik uitgebeld. Toen heb ik een stop van 4 maanden genomen en me gericht op dressuur wat erg goed ging. Ik heb vandaag weer concour mijn eerste DB concour gehad maar weer 1 weigering, soms denk ik dat ik er geen plezier meer aan heb maar als ik dan terug kijk op de film wil ik nog wel een keer, soms vind ik het ook erg hoog zoals vandaag, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn pony zo sloom is, en soms vind ik het ook erg raar dat ik thuis met de les gewoon 90 cm spring, en zodra ik op concours kom wat 80 cm staat heel erg slecht gaat, en in parcour krijg ik hele erge buikpijn ik denk omdat ik zoveel drijf maar weet niet zeker.
Weet iemand een opslossing hoe ik gewoon weer een DB parcours kan springen, en niet zo onzeker word?
Ik hoop dat jullie tips hebben.
Groetjes Sofie