Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elanor schreef:Ik denk dat je gewoon even wat stoerder moet zijn en niet nu al beginnen dat je eigenlijk toch liever een ándere pony wilt. Ik zou in elk geval heel terecht een gigantische trap onder m'n kont hebben gehad van mijn ouders als ik daar binnen een half jaar over was begonnen.
Straks doet die fjord ook z'n oren naar achteren als je eraan komt lopen, moet er dan weer een andere pony komen? Een dier is niet een ding dat je zomaar even koopt en dan weer verkoopt omdat het misschien soms even wat moeilijker is. Het ligt waarschijnlijk aan jou en niet aan je pony dat het even wat minder gaat. Dus kom op, lekker aan de slag met lessen rijden met je eigen beessie, zoek begeleiding. Je pony is waarschijnlijk gewoon even wat frisser met het lenteweer. Geniet van wat je hébt, potjandoppie!
wat rijden betreft geldt hetzelfde verhaal want ze kan je niet meer zien als je erop zit. Ze moet leren je te vertrouwen als je erop zit!
om rijtechnische problemen op te lossen bij mijn dikkerd ben ik begonnen met les in de klassieke dressuur en daar reageert hij echt belachelijk goed op!
xBontfire schreef:Nu staat de fjord die ik wilde hebben weer te koop, en afgelopen zondag had ik het er nog over met een vriendin, ze zei; 'Ja ik snap wel dat je het zo niet leuk meer vind,' en toen vroeg ze; 'weet je zeker dat je haar wilt houden?' ik knikte ja, maar ik dacht, nee dat weet ik helemaal niet zeker. Nja, ik weet wel zeker dat ik haar wil houden, maar er moet een verandering komen, want zo ga ik niet verder, zo word hetgeen wat ik het leukst vond om te doen van mij ontnomen. Ik kijk elke dag op Marktplaats naar fjorden, mijn vriendin op school zei ook al; 'als je die fjord zo graag wilt hebben dan moet je haar verkopen, want zo word er ook niet gelukkig van.' Ik wil haar houden, maar wil ook die fjord. Ik wil best optie's bekijken, maar ik wil haar niet verkopen.
Alvast bedankt.
verkopen.
.
.
. Elanor schreef:Ik denk dat je gewoon even wat stoerder moet zijn en niet nu al beginnen dat je eigenlijk toch liever een ándere pony wilt. Ik zou in elk geval heel terecht een gigantische trap onder m'n kont hebben gehad van mijn ouders als ik daar binnen een half jaar over was begonnen.
Straks doet die fjord ook z'n oren naar achteren als je eraan komt lopen, moet er dan weer een andere pony komen? Een dier is niet een ding dat je zomaar even koopt en dan weer verkoopt omdat het misschien soms even wat moeilijker is. Het ligt waarschijnlijk aan jou en niet aan je pony dat het even wat minder gaat. Dus kom op, lekker aan de slag met lessen rijden met je eigen beessie, zoek begeleiding. Je pony is waarschijnlijk gewoon even wat frisser met het lenteweer. Geniet van wat je hébt, potjandoppie!