Na even te hebben getwijfeld of ik het filmpje wel hier neer zou zetten (het is nou niet echt ons beste stuk film), doe ik het toch maar!

Sparco en ik zijn nu al ongeveer 1,5 jaar een combinatie. We trainen voornamelijk aan de basis. Waar we vandaag tegenaan liepen was dat hij op de linkerhand zijn achterhand naar binnen wilde gooien, en op beide handen een klein beetje over de buitenschouder weg liep. Daar gaan we deze week dus aan werken
ik zou hier ook graag tips voor hebben!Verder reed ik vandaag een beetje slordig; niet op tempo letten en telkens op verkeerde been lichtrijden. Ik was me namelijk meer aan het focussen om mn benen lang te houden, omdat ik daar vaak de mist mee in ga als ik hem vooruit wil rijden.. dan trek ik al snel mijn hakken op
Voor mijn doen heb ik mn benen hier al erg netjes! ;pVandaag heb ik gekeken of hij écht vanuit zichzelf wilde zakken, dus ik heb geen kneepjes gegeven om hem na te laten geven.
Hier het filmpje:
(ik heb trouwens per ongeluk ergens op gedrukt bij windowsmoviemaker, en nu zitten erg veel korte stukjes film in helaas.., maar ik hoop dat het toch een beetje een duidelijk beeld geeft)
http://www.youtube.com/watch?v=RRchjjMo ... e=youtu.be
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes Kim

. Dan heeft ie dus allemaal dingen bedacht, wat ik dan eerst weer moet corrigeren. Balkjes zijn wel een goed idee inderdaad, daar zal ik zaterdag eens mee aan de slag gaan!