Anthonie De La Vigne (v. Florencio) in het zonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Anthonie De La Vigne (v. Florencio) in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 15:53

Hoi Bokkers,

Vandaag was het eindelijk weer eens lekker weer. Dus ik heb mijn zus mee naar stal gesleurd en die heeft foto's gemaakt. Ik vind zelf dat ik in mijn houding al erg veel verbeterd ben ten opzichte van de vorige keer dat ik foto's plaatste.

We hebben de laatste punten van de L2 binnen dus we rijden nog een paar wedstrijdjes in de L2 en dan gaan we het in de M1 proberen. Helaas werkte de camera niet helemaal mee en zijn niet alle foto's opgeslagen. Dus ook de foto's van mijn uitgstrekte draf en de schouderbinnenwaarts zijn niet opgeslagen. Helaas zijn de foto's die wel opgeslagen zijn allemaal best van veraf genomen ik hoop dat ze toch duidelijk genoeg zijn.

We zijn met het rijden vooral bezig met zorgen dat hij voorwaarts blijft en dat hij nageeflijk blijft.

Fernando (officieel Antonie De La Vigne) wordt in april 7 jaar ik rijd hem nu 2,5 jaar.

Lekker even stappen
Afbeelding
Afbeelding

Lekker even draven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tussendoor nog wat stappen
Afbeelding

Weer wat draven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En lekker even galloperen
Afbeelding
Afbeelding
Jammer van mijn been!
Afbeelding

Ik zal je handschoentjes wel vast los maken vrouwtje!!
Afbeelding

Laat je een leuk berichtje achter.

Vulina

Re: Anthonie De La Vigne (v. Florencio) in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:37

Leuk hoor! Mooi setje zo ook :)

Denk er wel om dat je niet te ver naar achteren gaat leunen..

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:40

Leuk paard :D ,
probeer iets meer naar voren te kijken ipv beneden

Danmaarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:58

Leuk paard!

Ik vind hem in de stap en draf foto's erg strak ogen. Daarbij komt dat jij naar achteren leunt en je handen op je bovenbenen vastzet.. Probeer je handen meer naar voren te doen (teugels wel korter nemen dan) en zelf recht op te blijven zitten.. Dan wordt hij niet zo strak en gaat hij met meer ontspanning lopen. Succes

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:57

Nou ja, wat al gezegd is: Je handen staan af en toe op je bovenbeen en je hangt wat naar achteren.
Wat mij daarnaast nog opvalt is dat je op veel foto's je hakken wat opgetrokken hebt, hou deze mooi uitgedrukt. Je handen lijken op sommige foto's ook wat ongelijk, maar dat kan ook aan het moment liggen en daarnaast zie ik ' piano handen' .
Vind jullie wel een mooie combinatie :)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 07:02

Bedankt allemaal voor de reacties, dat achterover hangen is bekend en is al heel veel beter geworden. Was een paar maanden geleden nog veel erger.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:34

Leuk paard hoor. Wel valt me inderdaad je zit op. Op de eerste paar foto's zit je erg in stoelzit en erna trek je juist weer je hakken op. Je bent natuurlijk wat lang (daarom beugels kort?).
Je bovenbeen ligt namelijk niet helemaal correct op dit zadel. Dit kan beter worden als je rechter gaat zitten en je beugels langer doet, maar kan ook goed aan je zadel liggen dat je achterover kiept.

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:46

leuk paard, denk dat je het beeld nog meer kan verbeteren als je aan je zelf gaat werken, niet als kritiek maar er zijn verschillende dingen die mij opvallen: je zit erg ver achterover 'hangt' hierdoor aan je teugels en je houdt hem zo strak van voren. je handen moet je meer bij elkaar houden, je hebt regelmatig een strenge binnenhand waardoor je paard zijn hoofd kantelt. als je M1 wil gaan starten moet dit echt veel beter, ivm met je contra galop gebroken lijn, schouderbinnenwaarts etc. en draag je handen meer!!
dan leg je je benen naar achteren en vind ik dat je je voet echt veel te ver in de beugel zit! waardoor je je hak omhoog trekt dus misschien een optie om dan je beugel een gat te veranderen? neem wat zitlessen of film het misschien zie je het dan zelf ook beter waarom en wanneer dit precies gebeurd! succes verder want het is een leuk paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:02

Wat ziet hij er zo chique uit Elvira!

Let zelf wel nog op je houding, je zal het op de foto's nu zelf ook weer duidelijk zien. Probeer trotser te gaan zitten, maak jezelf langer ipv je op te rollen en achterover te gaan zitten, hoewel je al veel veranderd ben qua houding!