demo_love schreef:Ik vind het er eigenlijk niet zo fijn uitzien... Ze loopt erg boven haar tempo, en ik zie niet dat jij daar wat aan probeert te doen. Waarom rijd je alleen maar over de hoefslag? Ga lekker voltes draaien en veel overgangen van en naar stap maken. Pak ook je teugels iets korter, ze komen nu soms in een boogje te hangen. Idd, volgens mij ligt het zadel niet goed, waardoor jij achterop het zadel klapt. Verder zou ik een keer zitles nemen, want het doorzitten ziet er niet lekker uit, je klapt behoorlijk op haar (jonge) ruggetje. Zeker voor zo'n jong paard is dat niet goed (voor geen enkel paard trouwens).
Ze loopt inderdaad boven haar tempo. Maar het lijkt misschien alsof ze écht heel hard loopt maar ik heb ook maar een kleine bak dus ben ook sneller de bak rond 
Ik probeer er ook niets aan te doen inderdaad. Dat doe ik normaal wel, eigenlijk geen idee waarom nu niet 
Het was de 2e keer dit seizoen dat ik haar weer rijd. het filmpje duurt ook maar zn 3 minuten, de volte's , hand veranderingen, s'bogen enz. staan daar helaas niet op.
Vorig seizoen ben ik heel erg bezig geweest met voltes en figuren, omdat ze het lastig vind om te 'draaien'.
Ben zeker van plan om dit weer op te gaan pakken omdat ik weet dat ze het nodig heeft.
Overgangen heb ik met het 'doorrijden' veel gemaakt. omdat er toen eigenlijk geen rem op zat.
Ik kan les, wat voor les dan ook, niet betalen. Haar onderhoud gaat voor. Het zadel ligt wel goed. Dat zeker, alleen de inch is net wat te klein.