High terug op conditie aan het komen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HighDice

High terug op conditie aan het komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 18:10

Hoi iedereen,
Na lange tijd van problemen en tijd die me tekort kwam, zijn we er vandaag nog eens ingevlogen.
High is een 5jarige ruin uit Catwalk van den helle. Ongeveer 1.70 schoft en vooral een gouden karakter!

Mijn 'problemen' bij het rijden zijn vooral mijn benen. Ik kan ze maar niet op de correcte plaats houden incl. mijn hielen...
Ik denk dat ik er voor de rest niet heel slecht bij zit :o
En gewoon omdat ik er zo van genoten heb deel ik ze graag met jullie :)
Mijn trots, mijn alles, mijn beste vriend!
HighDice

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Science90

Re: High terug op conditie aan het komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:41

Oee, dit ziet eruit als een fijn gereden paard! :D Wat een prachtige spiernek heeft hij zeg!
Ik vind hem heel fijn lopen, heel mooi ruim, erg ontspannen en netjes nageeflijk. Je zit er netjes op. Alleen heb je volgens mij geen enkele steun in je knieën met dat zadel. Ik weet niet of je er zelf last van hebt, maar het ziet er niet heel comfortabel uit.

Rijd je al wedstrijden met hem? Of ben je dat van plan? :Y)

Inngge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:48

Ja inderdaad een heel mooi paard!
Let nog wel op je hakken.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:26

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.