Over Suus:
Brusanne, C pony, Welsh, dressuur B+1 , springen B+4, en we gaan binnenkort een oefenparcour L springen
Dressuur is niet onze sterkste kant, ze liep altijd verkeerd gesteld en tegen de hand.
Tegen de hand doet ze al een hele tijd niet meer, en de stelling gaat de goede kant op!
De laatste tijd ben ik veel met springen bezig geweest en ging de dressuur niet zo lekker, maar t gaat weer de goede kant op!
We haalden altijd in de 170 punten op wedstrijden , en toen hebben we ongeveer een jaartje geen wedstrijden gereden en veel privéles gehad. Toen we clubkampioenschappen hadden en het echt super ging, en 186 punten hadden heb ik besloten dat we weer wilden starten, en met succes! In december hebben we een dressuur wedstrijd gereden, we werden 4e en 182 punten, dus we mochten eindelijk springen!
We hebben nu een tijdje geen dressuurwedstrijden gereden, maar als het virus weg is gaan we in april weer!
Mn eigen commentaar is:
Hakken uitdrukken, handen rechtop, vooruit kijken.
Ik heb mn beugels normaal 1 á 2 gaatjes langer, maar k heb die dag ook een paar sprongetjes gedaan, dus vandaar!
En ik rijd normaal met sporen, maar die dag niet. Ik haal ze er soms af omdat ik wil dat ze ook reageert als ik zonder sporen rijd !
mijn houding.

kan t niet super zien, maar ze valt te veel op de voorhand hier.

Vind dit mooie foto, mooi beenwerk!

Nog wat foto`s van de clubkampioenschappen van okt. 2011:
Moet mn ellebogen bij me houden:

En in t 2e parcours verloor ik mn beugels en heb de helft zonder beugels gesprongen, en nog een 3e plek behaald .
ik zat dr wel in de weg geloof ik.
http://www.vaassen.nu/brink22/index.html
maar met springen doe k het wel meestal 
te groot vind ik je echt niet! lekker laten kletsen joh je weet zelf we lbeter