Bokken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

verastar1

Bokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 18:39

Hallo eergister reed ik weer op mijn verzorgpony en dit is de eerste keer dat hij bokte. heb wel paar keer geprobeert maar bleef doorgaan toen ik even naar buiten ging was het weer zo. die dag daarna reeed ik weer buiten en toen was hij gewoon lief en bokte niet. vandaag in de bak was hij weer zo gek als een deur en bokte weer een paar keer achter mekaar maar daarna kon ik weer normaaal aangaloperen. en buiten was hij wel lief maar 2 keer gebokt. weet iemand misschien hoe dit kan komen

verastar1

Re: Bokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 19:04

weet niemand het of heeft niemand het meegemaakt

Mirgeenjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:16

Is er niks met het zadel aan de hand? En hoe oud is je verzorgpony?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:18

Kijk of er iets anders is als voorheen.

Is de bespiering van je paard veranderd? Dan past het zadel misschien niet meer lekker, of wellicht is het over de tijd steeds minder gaan liggen, en heeft je paard nu langzaamaan last van zijn rug gekregen.

Heeft je paard meer stilgestaan als anders, of heeft het "last" van het voorjaar?

Ben je meer gaan trainen, en heeft je paard misschien spierpijn?

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 19:28

ik rijd sins 2 weken 3 keeer in de week en normaal reed hij volgensmij 2 keer en ben 1 keer lang nnaar het bos geweest hij moet inderdaad nog spieren krijgen. hij heeft net een nieuw zadel dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen. hij is 18 jaar en nog heel erg fit

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:23

Miss vraag je te veel, zeker als hij buiten braaf is en in de bak bokt zul je het probleem bij jezelf moeten zoeken, neem les