Het zit nl zo;
Ik heb een 7 jarige Tinker waar ik alleen maar recreatief mee rij.
Ik hobbel lekker op de weg, doe veel grondwerk en pak een beetje vrijheidsdressuur mee en longeer hem regematig.
Nu heb ik sinds deze week ook de beschikking over een buitenbak waar ik zo vaak gebruik van mag maken als ik wil.
In het verleden heb ik priveles gehad maar omdat ik erg onregelmatig werk is het in de praktijk gebleken dat het lastig afspreken is dus daar ben ik uiteindelijk mee gestopt.
Ik heb niks in de buurt waar ik met hem naar toe kan rijden om les te krijgen en heb ook geen trailer om met hem op pad te gaan.
Dus ik heb deze week twee x in de bak gereden en dan doe ik wel mijn ding ( stappen, draven, achterwaarts, voltes ed) maar ik merk dat als ik niet echt een doel heb, ik het wel een beetje saai vind zo.
Ik zoek dus materiaal waardoor ik geprikkeld wordt om nieuwe dingen uit te proberen en om samen een soort van doel te hebben.
Is er iemand die mij tips kan geven over bv boeken of DVD's ? waarin het een en ander duidelijk wordt uitgelegd zodat ik op een goede manier nieuwe dingen aan mezelf en mijn paard kan leren?
Alvast bedankt!