Vandaag was mijn moeder mee naar stal en heeft ze een paar foto's en filmpjes van mij en Starsky gemaakt.
Star is en zijn nu ongever anderhalf jaar aan het trainen, hiervoor 4 jaar alleen buitengereden.
16 oktober 2011 hadden we onze eerste wedstrijd waar we 192 en 198 reden, natuurlijk helemaal blij en hard
trainen voor de volgende wedstrijd. Maar een week voor onze wedstrijd in november werd Star ziek, hij was erg benauwd en
was niet meer opgewekt etc. Na verschillende medicijnen zijn we naar de kliniek gegaan, hij is dus allergies voor stof. Ondertussen staat
hij op zaagsel en heeft hij een stal met buitenluik en gaat het helemaal goed met hem.
Na 3 wedstrijden in de B hadden we onze 10 winstpunten in de B, wie had dat ooit verwacht van Star.
We zijn nu dus hard aan het trainen voor het L.
Star vindt vooral wijken erg moeilijk, maar dit gaat gelukkig steeds beter. Middendraf gaat thuis heel goed, maar op wedstrijd laat hij het niet zien
hij gaat dan versnellen i.p.v verruimen.
Toen we net begonnen kon hij nog niet in de rechtergalop aanspringen. En de laatste twee maanden is zijn galop heel erg verbetert, eerst werd
hij echt heel lang en sterk in galop maar nu kan hij gewoon netjes rond galopperen.
Verder moet ik op mijn linkerhand letten, deze zet ik snel vast en houd deze echt een stuk hoger dan me rechter. Heb dit tijdens het rijden
niet door, en als ik me teugels evenlang doe heb ik het idee dat ze ongelijk zijn.
ons vorige HAW [RT-HAW] Star tijdens de les
filmpje:
nog een foto

Bedankt voor het kijken!
(op de punten na dan die ik vertelde) er zijn vast en zeker meer dingen, had even snel gekeken en dit is wat me opviel.
en je bent in het eerste halthouden behoorlijk aan het frommelen.
,