Hallo mede-bokkers!

Na 4 dagen twijfelen of ik een topic zou openen of niet, heb ik het uiteindelijk toch gedaan.
Ik heb mijn vorig paardje Zaffra verkocht wegens het niet klikken van de combinatie.
Toen ze verkocht was mocht ik beginnen rondkijken. En ik werd verliefd op een sportfjord genaamd Djarne.
19 februari ben ik gaan testrijden en hij mocht gelijk mee!
Sindsdien zijn we dressuurmatig aan het rijden.
Ons niveau ligt dus ver onder de B.
Ik merk dat hij ook naar binnen valt, rechts meer dan links. De rem zit er ook nog niet goed op en hij valt ook compleet uit elkaar in iedere gang. Ik heb ook les met Djarne.
Mijn houding is zeker niet om over naar huis te schrijven, we moeten samen nog heel veel leren, en elkaar leren kennen.
Vandaag voor de eerste x les gehad, en lesgeefster zei dat de martingaal van aan de borstriem eraf mocht/moest.
Van mijn schoenen ben ik me bewust. De ritsen van mijn laarzen zijn kapot en ze liggen bij de schoenmaker voor reparatie!
Ik sta open voor ieder soort commentaar!
Foto's staan zoveel mogelijk op volgorde
01. Instappen

02. Beginnen met vw nw

03. Idem

04.

05. Iets fijner beeld, maar nog op z'n ''fjords''

06. Pasje verruimen

07. Inzet verkorte draf denkik
Mijn hiel

08. Galop rechts

09. Idem

Van linker galop en uitstappen zijn er geen foto's.
Mvg Laura
Nu komt je voeten doordat je de juiste schoenen niet aan hebt, dan mis je vaak controle over je voeten en heb je weinig steun en houvast.

) maar een beetje extra kan hij wel gebruiken, ook voor de aanmaak van de spiertjes. Ik zal hem enkel na het werken wat extra krachtvoer geven, dus alleen op de dagen dat je rijd/longeerd, een klein beetje extra. Dan verdwijnt dat 'dakje' op zn kont vanzelf.