Mikey is een 17 jarige KWPN'er, die ik al 3,5 jaar verzorg. We rijden 2x in de week dressuur, en 1x in de week in de springles.
We hebben niet echt een niveau, Mikey kan alles wel, maar je moet de goede knopjes vinden. Hij is niet moeilijk te rijden, maar wel moeilijk om góed te rijden, om hem door zijn lijf te laten lopen, en actief. Daar zijn we dan ook heel hard op aan het oefenen. Op de foto's viel mij op dat hij is galop niet lekker doorbuigt, wat voor mijn gevoel wel zo was, dus dat is een puntje om aan te werken. Doorzitten had ik altijd moeite mee, maar als ik de filmpjes bekeek stuiterde ik toch niet zo erg als verwacht.
Verder kijk ik altijd naar beneden, waardoor Mikey ook sneller op de voorhand valt. En heb ik altijd pianohandjes.
De filmpjes krijg ik niet op youtube omdat het een quicktime film is, die pakt moviemaker niet. En met geluid laat ik ze hier echt niet zien want m'n moeder praat de hele tijd.
Dus dan maar alleen de foto's:

Stukje traver

Nog een foto van het springen, heel wazig, maar voor het idee

Groetjes

Edit: zie net dat er geen foto's zijn van de linkergalop, die is natuurlijk wel gedaan. Veel foto's waren mislukt, en het grootste deel was gefilmt, dus dat is wel jammer. En nog even een springfoto toegevoegt.