Ik post eigenlijk nooit wat op Bokt, maar ik dacht 'doe eens gek!'
Quintos is een - onderhand al - 20-jarige New Forest pony, en onderhand al zo'n 4 jaar mijn verzorgpony, waarvan ik hem de laatste 1,5 jaar pas echt actief rijdt. Onze werkpunten zijn het lekker, ontspannen rijden in een fijn tempo. Dat gaat de laatste tijd steeds beter, en ik ben bestwel trots op onze vorderingen! Het enige 'minpuntje' is, is wanneer er een fotograaf bij is, hij bij lange na niet zo fijn loopt. Hij loopt dan wat te klieren, en van lekker lopen komt dat nooit wat, waar ik altijd wel van baal, want je wilt toch je paardje zo mooi mogelijk op de foto hebben, maargoed!
Om een lang verhaal kort te maken: Mijn houding is bagger, bagger, baggerslecht. Handen, hakken, tenen, alles. Ik heb wel les op de manege, maar de manegepaarden zijn zó anders dan Quintos dat ik het eigenlijk niet op Quintos toe kan passen, jammergenoeg.. Les krijgen op mijn plek zit er helaas niet in, misschien wil ik binnekort les volgen op de manege met Quintos, maar dat moet ik even regelen.
Ons niveau is zo ongeveer B denk ik, ik hoop dat jullie lekker veel, opbouwend commentaar hebben voor ons om het misschien wat op te krikken!
Het commentaar laat ik trouwens aan jullie over (:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Deze vind ik zelf érg tof, echt een actiefoto!

9.

10. Losse teugel ivm 'poging tot' halsstrekken

11. Vergelijking met vorig jaar; érg verbeterd in mijn ogen!

12. En de vorige 'shoot', eind december; dit is het beeld waar ik heel graag naar toe werk

13. Daag, laat een berichtje achter!