Dit is Joepie met zadeltje op!!! De papa van Katinka.

Met Dennis en Polly naar buiten

Renee was even aan het bellen met Martijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Mooi paardje is Poly trouwens (geweldige voorpluk!) en Dennis natuurlijk ook . Vooral die staartvan em is om te
. Maar met wat voor bit(ten) rij je Dennis eigenlijk? Met stang en trens of ben ik nou gek
). 
ArwenLune schreef:Bit is een pelham, heb ik dat goed? Op zich een prima oplossing voor paarden die zich heel sterk maken. De bovenste teugel is voor gewoon rijden en de onderste voor als hij moeilijk doet...
Barb"]
[quote="ArwenLune schreef:Bit is een pelham, heb ik dat goed? Op zich een prima oplossing voor paarden die zich heel sterk maken. De bovenste teugel is voor gewoon rijden en de onderste voor als hij moeilijk doet...
Barb"]
[quote="ArwenLune schreef:Bit is een pelham, heb ik dat goed? Op zich een prima oplossing voor paarden die zich heel sterk maken. De bovenste teugel is voor gewoon rijden en de onderste voor als hij moeilijk doet...

Ik ken je niet dus ik neem maar aan dat je weet waar je mee bezig bent. Ik heb ook ooit eens een Shet hengst de benen zien nemen met 120 kilo achter zich aan (en dat was een ukkie tov de jouwe) dus ondanks die geringe stokmaat kunnen ze zich erg sterk maken 
(en ik weet dat een Shet hengst koppig kan zijn, doorzettend en erg sterk
)
Ziet er echt stoer uit.....Zorro gaat ook altijd met deken rollen echt zwaar irri.
) Heel slim om dat te doen als je met een merrie op stap gaat. het is en blijft een hengst ongeacht de schofthoogte