[img]../upload/1077/irenetwingo.jpg[/img] (ik erop.. was hier nog maar 11 of 12 hoor

[img]../upload/1077/twingo.jpg[/img]
[img]../upload/1077/twingohoofd.jpg[/img]
Ze was heel lief maar had wel een moeilijk karakter.. ze was heel angstig achter haar oren en in de les vloog er regelmatig iemand af.. Niemand mocht er aan haar oren komen en ze schrok ook heel vaak ergens van.. (ze heeft ook een tijdje een hoofdstel gehad met oogkleppen). Ze had korte manen en het was een ramp als die geknipt moesten worden.. ik ben er een keertje 6 uur mee bezig geweest, je moest met haar heeel veel geduld hebben. Na een tijdje heb ik toch haar vertrouwen gewonnen, dan was ze heel lief.. als ik aan kwam maakte ze altijd een heel lief geluidje (soort van heel zacht hinnikje) en als ik gewoon bij haar stond en tegen haar stond te praten legde ze soms haar hoofd op m'n schouder en ging ze een hele tijd zo staan met d'r ogen half dicht (pfff.. zo'n paardehoofd is wel zwaar hoor!). heel erg lief.. Ik heb haar ongeveer een half jaar verzorgt. Toen is ze verkocht, ik weet niet waarom, maar ik denk omdat ze niet geschikt was voor het manegewerk met zoveel verschillende kinderen op haar rug. Ze was toen 8 jaar dus ze zal nu ongeveer 11 zijn..
Kent iemand haar misschien????? ik wil graag weten hoe het met haar gaat.. ik weet niet waar ze is, maar ik geloof ergens in het Oosten (Overijssel, Drenthe, Gelderland..)
ze is ongeveer 1,40 m. hoog en normaal ietsje donkerder van kleur omdat ze hier geschoren was. met rijden was ze wel braaf maar schrok vaak en dan bokte ze of ging met je aan de haal. En soms ging ze met rijden opeens scheef lopen met haar hoofd. Ze heette al Twingo toen ze kwam.