Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

liekiej20 schreef:ik blijf dit volgen, mijn paard doet dat ook en is echt niet te rijden in de galop.. ze rent steeds harder, terwijl het buiten wel goed gaat. ze is niet makkelijk op de linkerhand en voor mijn gevoel dus ook scheef.
midgie schreef:liekiej20 schreef:ik blijf dit volgen, mijn paard doet dat ook en is echt niet te rijden in de galop.. ze rent steeds harder, terwijl het buiten wel goed gaat. ze is niet makkelijk op de linkerhand en voor mijn gevoel dus ook scheef.
Ook gaan gymmen dan, zeker met een eien eigen paard moet je dat doen, wees zuinig op je dier
TessaKaizoku schreef:Ik zal er inderdaad eens over beginnen! Maar er rijden ook heel veel kleine kinderen op deze pony , dus die kunnen daar ook niet echt rekening mee houden..

liekiej20 schreef:midgie schreef:
Ook gaan gymmen dan, zeker met een eien eigen paard moet je dat doen, wees zuinig op je dier
ik wil weer prive lessen gaan nemen , maar buiten in de bossen is ze redelijk recht, maar hoe intensiever ik ga rijden hoe schever ze word..
midgie schreef:liekiej20 schreef:ik blijf dit volgen, mijn paard doet dat ook en is echt niet te rijden in de galop.. ze rent steeds harder, terwijl het buiten wel goed gaat. ze is niet makkelijk op de linkerhand en voor mijn gevoel dus ook scheef.